Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta - Onepress
Tytuł oryginału: Zingermans Guide to Giving Great Service
Tłumaczenie: Robert Jawień
ISBN: 83-246-0236-4
stron: 136, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2006-06-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską
- Dowiedz siÄ™, czego pragnie klient i dostarcz mu to
- Rozpatruj i uwzględniaj reklamacje klientów
- Oceniaj i nagradzaj pracowników
Obsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia.
Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman -- niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki.
Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga -- jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić.
- Rozpoznawanie potrzeb klienta
- Dokładna realizacja zamówień
- Proces rozpatrywania reklamacji
- Zatrudnianie właściwego personelu
- Ocenianie jakości usług własnej firmy
- Obsługa osób starszych i niepełnosprawnych
- Nagradzanie pracowników
Przekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.
Osoby które kupowały "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)