reklama - zainteresowany?

Przepis na sprzedaż - Onepress

Przepis na sprzedaż
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
ISBN: 978-83-246-0890-4
stron: 168, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-06-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Przepis na sprzedaż

Tagi: Sprzedaż

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie sÄ… Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielajÄ…c siÄ™ w rolÄ™ handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwaÅ„ klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujÄ…ce oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

NaprawdÄ™ jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać -- jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.

  • Znajduj klientów, którzy chcÄ… z TobÄ… rozmawiać.
  • Sprzedawaj przez telefon.
  • Umawiaj siÄ™ na spotkania z przyjemnoÅ›ciÄ….
  • Aktywnie sÅ‚uchaj klienta, by usÅ‚yszeć, co jest dla niego ważne.
  • Sprzedawaj za pomocÄ… pytaÅ„.
  • Zwróć uwagÄ™ na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wÄ…tpliwość.
  • PamiÄ™taj, że dobrze zaÅ‚atwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na caÅ‚e życie.
  • BÄ…dź dobrze zorganizowany.
  • Lepiej poradź sobie z wÅ‚asnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...

Dodaj do koszyka Przepis na sprzedaż

Spis treści

Przepis na sprzedaż -- spis treści

PoczÄ…tek (5)

Część I Przygotowanie (11)

1. Przygotowanie do sprzedaży (13)

  • Ja (13)
  • Firma (19)
  • Produkty firmy (25)
  • Klienci (28)
  • Konkurencja (42)

2. Przygotowanie oferty pisemnej (47)

  • Ulotka reklamowa (47)
  • Oferta pisemna (50)

Część II Rozmowa (61)

3. Rozmowa telefoniczna z klientem (63)

  • Jakie mogÄ… być cele rozmowy telefonicznej? (64)
  • Nastawienie do rozmowy (65)
  • Dobry poczÄ…tek dobrego zakoÅ„czenia, czyli efekt UPPPS :) (66)
  • Wskazówki dotyczÄ…ce prowadzenia rozmów telefonicznych (68)
  • Z kim rozmawiać? (69)
  • Asystentka. Bariera czy pomoc? (69)
  • Przygotuj siÄ™ do rozmowy (71)
  • Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy (74)

4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (85)

  • Tworzenie wÅ‚aÅ›ciwego klimatu w kontakcie z klientem (85)
  • Åšwiadomość efektów pierwszego wrażenia (86)
  • Jeden z najważniejszych elementów kontaktu z klientem - pytania (88)
  • Uważne sÅ‚uchanie, podsumowywanie, czyli parafraza (98)

5. Prezentacja oferty (103)

  • Nasza prezencja w prezentacji :) (104)
  • Opanuj stres (109)
  • Przekaz sÅ‚owny w prezentacji oferty (110)
  • Sprzedawaj za pomocÄ… pytaÅ„ (110)
  • OddziaÅ‚uj na emocje i na rozsÄ…dek (113)
  • Inne techniki przydatne w sprzedaży (115)

Część III Obsługa (117)

6. Sytuacje trudne (119)

  • Reklamacja (119)
  • Instrukcja przyjmowania reklamacji (120)

7. Zastrzeżenia (127)

  • Techniki odpowiadania na zastrzeżenia (128)
  • Inne techniki odpowiadania na zastrzeżenia (135)

8. Finalizacja sprzedaży (139)

9. TrochÄ™ o stresie (145)

  • Planowanie czasu i zadaÅ„ (147)
  • MyÅ›lenie konstruktywne a myÅ›lenie destruktywne - wybór należy do Ciebie (156)

A Wybór firmy szkoleniowej (159)

Dodaj do koszyka Przepis na sprzedaż

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.