reklama - zainteresowany?

Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji - Onepress

Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji
ebook
Autor: Andrzej Borkowski
ISBN: 978-83-7564-399-2
stron: 171, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 4,25 zł (poprzednio: 5,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,75 zł)

Dodaj do koszyka Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji

Tagi: Sprzedaż

Niniejsze opracowanie podejmuje temat przemian i rozwoju usług. Minione stulecie jest przykładem na nieprzewidywalność zjawisk społeczno-gospodarczych. Wiele teorii i praw naukowych z zakresu ekonomii utraciło swoją aktualność. W szczególności upadek komunizmu i innych reżimów totalitarnych odbił się pozytywnym echem w licznych społecznościach. Gdy jednak następują próby powiązania przeszłości w celu określenia przyszłych zdarzeń, trudno jest znaleźć proste i spójne przewidywania. Jednym z wcześniej niedocenianych czynników, a jednak odciskającym silne piętno, był rozwój usług. Jego rola nie sprowadziła się wyłącznie do rozbicia podziału na antagonistyczne klasy społeczne, właścicieli i pracowników najemnych. Dzięki ekspansji usług forsowany przez wcześniejszą propagandę sojusz robotniczo-chłopski przestał istnieć, a jego przedstawiciele stali się nieliczni i nie wystarczali już do dalszego wzrostu gospodarczego. Gdy pytamy się, co było podstawową przesłanką upadku systemu opartego na planowej gospodarce narodowej, nie zawsze kojarzymy to z usługami i ich wkładem w przemiany organizacyjne i mentalne. Tymczasem ograniczenie znaczenia rolnictwa i przemysłu na rzecz szeroko rozumianych usług zmieniło całkowicie strukturę najwyżej rozwiniętych światowych gospodarek oraz podważyło wcześniejsze przekonania o uznawanych wartościach, bogactwie oraz o tym, co jest w gospodarce i społeczeństwie kluczowe i dlaczego tak jest. Ten proces nie został dotąd zakończony i trwa nadal.

Dodaj do koszyka Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji

 

Osoby które kupowały "Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji

Spis treści

Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji eBook -- spis treści

Wstęp
Rozdział I. Trendy globalne usług jako forma analizy wielowariantowej
1.1. Znajomość trendów warunkująca podejmowanie właściwych decyzji
1.2. Poszukiwanie trendów o coraz większej skali czasowej
1.3. Kosmologiczne i paleontologiczne tło analizy trendów globalnych
1.4. Współczesne wyobrażenia o przyszłych rozwiązaniach technicznych
w poszczególnych grupach usług
1.5. Historyczne implikacje trendów globalnych
Rozdział II. Oczekiwania i nasycenie usługobiorców
2.1. Konsument i jego potrzeby
2.2. Malejąca użyteczność krańcowa a sposoby zachowania satysfakcji
z konsumpcji
2.3. Świadomość i nastawienie usługobiorców
Rozdział III. Rola państwa i skuteczne narzędzia sterowania gospodarką w państwach demokratycznych
3.1. Geneza wyodrębnienia sfery publicznej z życia prywatnego
3.2. Rola państwa w warunkach wysokiego poziomu nasycenia podstawowych
potrzeb
3.3 Poszukiwanie skutecznych narzędzi sterowania gospodarką
Rozdział IV. Globalizacja usług na przykładzie sektora finansowego
4.1. Narodziny i ewolucja form działalności finansowej
4.2. Wpływ globalizacji na perspektywy działalności finansowej
Rozdział V. Problemy i stresy usługodawców
5.1. Identyfikacja usług na tle trendów globalnych oraz okresowych
zmian ich tempa lub kierunku
5.2. Stresy usługodawców
Rozdział VI. Bariery i patologie związane z ekspansją usług
6.1. System motywacyjny przedsiębiorców i pracowników
6.2. Sugestywne manipulowanie ludźmi
6.3. Antyspołeczne kryteria przydatności zawodowej
6.4. Niepożądane przesłanki zmian relacji rodzinnych i wychowawczych
6.5. Rola kapitału międzynarodowego w nadmiernej eksploatacji regionów
zacofanych
Rozdział VII. Korzyści wynikające z rozwoju usług
7.1. Wysoka stopa życia codziennego
7.2. Dostępność przestrzenna i środowiskowa usług
7.3. Potencjalne szanse rozwoju regionów rolniczych i mało uprzemysłowionych
7.4. Wzmocnienie nastawienia proekologicznego
7.5. Zmniejszenie bezrobocia
Rozdział VIII. Wyniki i wnioski z analizy przeprowadzonej metodami analogicznymi
8.1. Perspektywy rozwoju sektora usług - poszukiwanie trendów globalnych
8.2. Bogactwo narodów
8.3. Transfer bogactwa, postępu technicznego i siły roboczej
Rozdział IX. Scenariusze przyszłych możliwych wariantów rozwoju usług uzyskane metodami heurystycznymi
9.1. Wariant 100 lat pokoju
9.2. Wariant zmian lokalizacji bogactwa i dominacji
9.3. Wariant rozproszenia bogactwa
9.4. Wariant "pola siłowego"
9.5 Wariant psychologiczny
9.6. Macierz hipotetycznych funkcji gospodarczych, przyszłych funkcji technologicznych oraz nowych form usług, dla wariantów optymistycznych
9.7. Wariant destrukcyjnego "średniowiecza"
9.8. Wariant zanikania kontroli procesów społeczno-gospodarczych
9.9. Wariant mutacji i rozgałęzienia gatunku ludzkiego
9.10 Końcowe uwagi dotyczące wariantów pesymistycznych
Rozdział X. Analiza przeprowadzona metodą empiryczną
10.1. Badanie opinii na podstawie ankiety sondażowej
10.2. Omówienie wyników sondażu społecznego
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS DIAGRAMOW I TABEL
ANKIETA

Dodaj do koszyka Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.