reklama - zainteresowany?

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Onepress

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Autor: Harvard Business School Press, Nick Morgan
Tytuł oryginału: Running Meetings: Expert Solutions to Everyday Challenges (Pocket Mentor)
Tłumaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-0894-2
stron: 112, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2007-09-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,90 zł

Dodaj do koszyka Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Mała firma | Zasoby ludzkie (HR)

Kiedy potrzebny jest dialog...

  • Jak przygotować się do spotkania?
  • Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe?
  • Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu?

Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne? Jak często powinny się odbywać? Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć? W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się:

  • kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie,
  • jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje,
  • ilu ludzi zapraszać na spotkanie,
  • co ująć w planie spotkania,
  • jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu,
  • wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego,
  • skracać czas spotkań do niezbędnego minimum,
  • opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne.

Autor książki -- Nick Morgan -- podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.

Dodaj do koszyka Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Spis treści

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press -- spis treści

Przesłanie mentora - dlaczego organizujemy spotkania? (7)

Wszystko o spotkaniach (9)

Zaczynamy (11)

  • Po co organizować spotkanie? (12)
  • Kto ma uczestniczyć w spotkaniu? (15)
  • Inne rodzaje spotkań (17)
  • Pamiętaj o celu spotkania (20)

W jaki sposób przygotować się do spotkania? (21)

  • Wszystko wynika z celu spotkania (22)
  • Kto powinien wziąć udział w spotkaniu? (23)
  • Co z terminem, miejscem i wyposażeniem? (24)
  • Przygotuj agendę (25)
  • Przydziel uczestnikom funkcje i określ zakres ich odpowiedzialności (29)
  • Dostarcz uczestnikom wszelkie potrzebne informacje przed spotkaniem (30)

W jaki sposób grupy podejmują decyzje? (33)

  • Przygotuj się do spotkania, którego uczestnicy mają podjąć decyzję (34)
  • Głosy większości zebranych (35)
  • Osiągnięcie konsensusu (36)
  • Podjęcie decyzji przez lidera (38)
  • Pokieruj procesem podejmowania decyzji (39)

W jaki sposób poprowadzić spotkanie? (41)

  • Kontroluj przebieg spotkania (42)
  • Umiejętnie poprowadź spotkanie (44)
  • Przygotuj odpowiednie zakończenie spotkania (49)
  • Etapy i zadania spotkania (50)

Kiedy podczas dobrze zapowiadającego się spotkania coś idzie nie tak... (57)

  • Bądź realistą (58)
  • Bądź przygotowany (59)
  • Bądź gotowy do działania (61)
  • Spróbuj odegrać różne role (69)

Jak uporać się z zakończeniem? (71)

  • Zakończ spotkanie punktualnie (72)
  • Zakończ spotkanie wcześniej, jeśli to możliwe (73)
  • Dokonaj podsumowania (74)

Jak zaplanować działania po spotkaniu? (75)

  • Osiągnij sukces po spotkaniu (76)
  • Opracuj plan komunikacji i działania (77)
  • Porozmawiaj z niezadowolonymi uczestnikami (81)
  • Oceń spotkanie (82)

Spotkania wirtualne (83)

  • Naucz się prowadzić spotkania nowej generacji (84)

Wskazówki i narzędzia (87)

Narzędzia do prowadzenia spotkań (89)

Sprawdź się (93)

Zalecana literatura (103)

Źródła (109)

Dodaj do koszyka Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.