reklama - zainteresowany?

Potęga Google'a Poznaj sekrety Larryego i Sergeya - Onepress

Potęga Google'a Poznaj sekrety Larryego i Sergeya
Autor: Brandt Richard L.
Tłumaczenie: Żuławnik Jacek
ISBN: 978-8-3240-1627-3
stron: 248, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,49 zł (poprzednio: 37,78 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,29 zł)

Dodaj do koszyka Potęga Google'a Poznaj sekrety Larryego i Sergeya

Tagi: Biznes | Motywacja

Wyprawa w gÅ‚Ä…b umysÅ‚ów twórców firmy Google. Czego mogÄ… nas nauczyć Larry Page i Sergey Brin?

Google to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek Å›wiata. W ciÄ…gu ledwie kilku lat staÅ‚a siÄ™ równie rozpoznawalna i ważna, co Coca Cola czy Microsoft. Jak udaÅ‚o siÄ™ tego dokonać? Richard L. Brandt zrobiÅ‚ wszystko, aby odkryć sekret dwóch facetów, którzy zmienili oblicze Internetu oraz nadali nowe znaczenie sÅ‚owu szukać. PotÄ™ga Google'a to nowa książka w serii Punkty PrzeÅ‚omowe, w której ukazaÅ‚ siÄ™ już m.in. bestseller Malcolma Gladwella Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. W serii ukazujÄ… siÄ™ książki odkrywcze, przeÅ‚omowe, pokazujÄ…ce najnowsze osiÄ…gniÄ™cia z dziedziny marketingu, nauk spoÅ‚ecznych, a także opisujÄ…ce najbardziej palÄ…ce zagadnienia otaczajÄ…cej nas rzeczywistoÅ›ci. Seria Punkty PrzeÅ‚omowe uczy myÅ›leć inaczej.

Dodaj do koszyka Potęga Google'a Poznaj sekrety Larryego i Sergeya

 

Osoby które kupowały "Potęga Google'a Poznaj sekrety Larryego i Sergeya", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • Design Thinking dla przedsiÄ™biorców i maÅ‚ych firm. PotÄ™ga myÅ›lenia projektowego w codziennej pracy
  • SygnaÅ‚ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencjÄ™. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Potęga Google'a Poznaj sekrety Larryego i Sergeya

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Potęga Google'a Poznaj sekrety Larryego i Sergeya

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.