Poszukiwanie klienta - Onepress

ISBN: 978-83-770-1067-9
stron: 107, okładka: miękka
Data wydania: 2008-05-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: Jestem trenerem praktykiem.
Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:
Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: Skuteczne poszukiwanie klientów. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Korzystaj z obserwacji osobistych
Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",
to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?
Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.
Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
- Jak stworzyć profil klienta?
- Jak znaleźć nowych klientów?
- Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
- Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
- Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
- Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
- Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
- Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
Osoby które kupowały "Poszukiwanie klienta", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
Spis treści
Poszukiwanie klienta -- spis treści
SPIS TREŚCI CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI? Jakich nawyków potrzebujesz? Cele niniejszego ebooka JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW? Określanie tendencji wzrostowych branży Profil klienta ZDOBYWANIE NAZWISK Kontakty osobiste Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami Skontaktuj się z kolegami z branży Poproś o pomoc przyjaciół Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów Przemawiaj na forum publicznym Zorganizuj szkolenie Rozmawiaj z każdym Odszukaj swoich naturalnych potencjalnych klientów Twoich przyjaciół Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia? Dlaczego nie masz większej liczby poleceń? W jaki sposób powinniśmy pytać? Sugestie do poleceń Proś o rekomendacje! Sugestie do rekomendacji Bierz referencje! Kiedy powinniśmy prosić o referencje? Sugestie do referencji Ośrodki oddziaływania Rozwijaj ośrodki oddziaływania Koncepcja "kręgów koncentrycznych" Źródła publikowane Żółte kartki w książkach telefonicznych Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym Prenumerata prasy Pisma branżowe Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów Inne źródła Grupa wymieniająca informacje o nabywcach Klienci Twoich konkurentów Obserwuj codzienne życie Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków Buduj grupy potencjalnych klientów Bezpośrednia korespondencja pocztowa Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów Eliminuj chińskie jaja JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW? Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta? Korzystaj z obserwacji osobistych Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci? Zmieniające się potrzeby Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę? Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą? LISTA NAZWISK Czteropunktowa metoda kwalifikacji Kartoteka klientów PODSUMOWANIE DODATEK CRM CRM - co to jest? CRM - Korzyści CeReM Personal Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal? Co zawiera program CeReM Personal? ZAPOWIEDZI Już