reklama - zainteresowany?

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - Onepress


ebook
Autor: Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
ISBN: 978-83-246-4464-3
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,00 zł (poprzednio: 34,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,00 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Obsługa klienta | Sprzedaż

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".

Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:

  • Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
  • Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
  • Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
  • Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej", wybierały także:

  • Proaktywny telemarketing
  • GURU KULTU..RY

Dodaj do koszyka

Spis treści

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej eBook -- spis treści

  • Historia pewnego portretu
  • Część 1 Ukryte pod portretem
    • "Nie mam wydać"
    • Badania drogie i nikomu niepotrzebne?
    • W poszukiwaniu pełnego zrozumienia
      • Powstawanie i odbiór przekazu:
      • Szerzej, więcej, częściej
    • Muzyka miła dla ucha i biznesu
    • Trzy źródła consumer insight
      • Wiedza na temat klienta
      • Wiedza na temat konkurencji
      • Wiedza na temat firmy
      • W jaki sposób oceniać insight?
    • Przekonuj, korzystając z przekonań
      • Przekonania mogą być wstydliwe
  • Część 2 Oglądanie portretu z bliska
    • Duszone kawałki płastugi w sosie beszamelowym, czyli ukryte potrzeby właściciela kota
    • Wycieczka szyta na miarę
    • Luksus i prywatność na wakacjach
    • Swojskie, bo polskie
    • Nobilitacja poprzez wygląd
    • Białe zęby i horror "pomarańczowej skórki"
    • Czy "uboga" moda ma szanse przyjąć się w Polsce?
    • Kontrowersja najprostsza strategia, by zaistnieć
    • Czy warto być "zielonym"?
    • Odnaleźć drugą połówkę
  • Tytułem podsumowania
  • Wykorzystane źródła
    • Literatura w języku polskim
    • Literatura w języku angielskim
    • Strony internetowe

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.