Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - Onepress
ISBN: 978-83-246-4464-3
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,70 zł (poprzednio: 34,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-15,30 zł)
Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach
- Astronomia ludzkich potrzeb
- Fakty ukryte pod obrazem
- Oko w oko z consumer insight
- Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokÅ‚adnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). JeÅ›li jednak mówimy o tym, czego klient naprawdÄ™ chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć siÄ™ dobrze, wygodnie, wyjÄ…tkowo — i nie chce siÄ™ bać. WywoÅ‚anie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. ChcÄ…c osiÄ…gnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupujÄ… rzeczy, których nie potrzebujÄ…, i w dodatku sÄ… z tego zadowoleni?".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
- Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
- Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
- Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
- Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?
Osoby które kupowały "Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)