Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - Onepress
ISBN: 978-83-246-4464-3
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,70 zł (poprzednio: 34,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-15,30 zł)
Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach
- Astronomia ludzkich potrzeb
- Fakty ukryte pod obrazem
- Oko w oko z consumer insight
- Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokÅ‚adnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). JeÅ›li jednak mówimy o tym, czego klient naprawdÄ™ chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć siÄ™ dobrze, wygodnie, wyjÄ…tkowo — i nie chce siÄ™ bać. WywoÅ‚anie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. ChcÄ…c osiÄ…gnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupujÄ… rzeczy, których nie potrzebujÄ…, i w dodatku sÄ… z tego zadowoleni?".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
- Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
- Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
- Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
- Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?
Osoby które kupowały "Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
Spis treści
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej eBook -- spis treści
- Historia pewnego portretu
- Część 1 Ukryte pod portretem
- "Nie mam wydać"
- Badania drogie i nikomu niepotrzebne?
- W poszukiwaniu pełnego zrozumienia
- Powstawanie i odbiór przekazu:
- Szerzej, więcej, częściej
- Muzyka miła dla ucha i biznesu
- Trzy źródła consumer insight
- Wiedza na temat klienta
- Wiedza na temat konkurencji
- Wiedza na temat firmy
- W jaki sposób oceniać insight?
- Przekonuj, korzystając z przekonań
- Przekonania mogą być wstydliwe
- Część 2 Oglądanie portretu z bliska
- Duszone kawałki płastugi w sosie beszamelowym, czyli ukryte potrzeby właściciela kota
- Wycieczka szyta na miarÄ™
- Luksus i prywatność na wakacjach
- Swojskie, bo polskie
- Nobilitacja poprzez wyglÄ…d
- Białe zęby i horror "pomarańczowej skórki"
- Czy "uboga" moda ma szanse przyjąć się w Polsce?
- Kontrowersja najprostsza strategia, by zaistnieć
- Czy warto być "zielonym"?
- Odnaleźć drugą połówkę
- Tytułem podsumowania
- Wykorzystane źródła
- Literatura w języku polskim
- Literatura w języku angielskim
- Strony internetowe