reklama - zainteresowany?

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - Onepress

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Autor: Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
ISBN: 978-83-246-2445-4
stron: 136, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,00 zł

Dodaj do koszyka Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Tagi: Obsługa klienta | Sprzedaż

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

"Każdy klient dokÅ‚adnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). JeÅ›li jednak mówimy o tym, czego klient naprawdÄ™ chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć siÄ™ dobrze, wygodnie, wyjÄ…tkowo — i nie chce siÄ™ bać. WywoÅ‚anie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. ChcÄ…c osiÄ…gnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupujÄ… rzeczy, których nie potrzebujÄ…, i w dodatku sÄ… z tego zadowoleni?".

Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:

  • Dlaczego consumer insight robi tak oszaÅ‚amiajÄ…cÄ… karierÄ™?
  • Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
  • Jak sprzedawać wspaniaÅ‚e samopoczucie?
  • Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?

Dodaj do koszyka Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Spis treści

Dodaj do koszyka Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.