reklama - zainteresowany?

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - Onepress

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Autor: Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
ISBN: 978-83-246-2445-4
stron: 136, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,00 zł

Dodaj do koszyka Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Tagi: Obsługa klienta | Sprzedaż

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

"Każdy klient dokÅ‚adnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). JeÅ›li jednak mówimy o tym, czego klient naprawdÄ™ chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć siÄ™ dobrze, wygodnie, wyjÄ…tkowo — i nie chce siÄ™ bać. WywoÅ‚anie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. ChcÄ…c osiÄ…gnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupujÄ… rzeczy, których nie potrzebujÄ…, i w dodatku sÄ… z tego zadowoleni?".

Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:

  • Dlaczego consumer insight robi tak oszaÅ‚amiajÄ…cÄ… karierÄ™?
  • Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
  • Jak sprzedawać wspaniaÅ‚e samopoczucie?
  • Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?

Dodaj do koszyka Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Spis treści

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej -- spis treści

  • Historia pewnego portretu
  • Część 1 Ukryte pod portretem
    • "Nie mam wydać"
    • Badania drogie i nikomu niepotrzebne?
    • W poszukiwaniu peÅ‚nego zrozumienia
      • Powstawanie i odbiór przekazu:
      • Szerzej, wiÄ™cej, częściej
    • Muzyka miÅ‚a dla ucha i biznesu
    • Trzy źródÅ‚a consumer insight
      • Wiedza na temat klienta
      • Wiedza na temat konkurencji
      • Wiedza na temat firmy
      • W jaki sposób oceniać insight?
    • Przekonuj, korzystajÄ…c z przekonaÅ„
      • Przekonania mogÄ… być wstydliwe
  • Część 2 OglÄ…danie portretu z bliska
    • Duszone kawaÅ‚ki pÅ‚astugi w sosie beszamelowym, czyli ukryte potrzeby wÅ‚aÅ›ciciela kota
    • Wycieczka szyta na miarÄ™
    • Luksus i prywatność na wakacjach
    • Swojskie, bo polskie
    • Nobilitacja poprzez wyglÄ…d
    • BiaÅ‚e zÄ™by i horror "pomaraÅ„czowej skórki"
    • Czy "uboga" moda ma szanse przyjąć siÄ™ w Polsce?
    • Kontrowersja najprostsza strategia, by zaistnieć
    • Czy warto być "zielonym"?
    • Odnaleźć drugÄ… połówkÄ™
  • TytuÅ‚em podsumowania
  • Wykorzystane źródÅ‚a
    • Literatura w jÄ™zyku polskim
    • Literatura w jÄ™zyku angielskim
    • Strony internetowe

Dodaj do koszyka Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.