reklama - zainteresowany?

Poradnik korporacyjnego szczura - Onepress

Poradnik korporacyjnego szczura
Autor: Joep P. M. Schrijvers
Tytuł oryginału: Hoe Word Ik Een Rat
Tłumaczenie: Krzysztof Masłowski
ISBN: 83-7361-656-X
stron: 176, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2004-12-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Poradnik korporacyjnego szczura

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Twoja kariera

Masz już dość czytania o efektywnych menedżerach? Jesteś znużony próbami pokonywania wszystkich problemów w minutę? A może bardziej interesuje Cię, kto zjada owoce Twojej pracy? Uwolnij się od podręczników zarządzania: dowiedz się, jak naprawdę pozyskiwać przyjaciół, wywierać wpływ na innych i osiągać cele: poznaj metody szczura.

Z właściwą sobie błyskotliwością i zjadliwym czarnym humorem autor zabierze Cię w podziemia dzisiejszego biznesu i pokaże Ci najciemniejsze zakątki gabinetów -- miejsca pełne zazdrości, gniewu, nienawiści i żądzy zemsty.

O tym w żadnej firmie nie mówi się głośno:

  • Jak zniszczyć przeÅ‚ożonego i zająć jego miejsce?
  • Jak poznać sÅ‚aboÅ›ci współpracowników?
  • Jak dostać siÄ™ na szczyt?

To łatwiejsze, niż myślisz.
Bądź bezlitosny -- zostań szczurem.

Nie pozwól się ogłupić banałami o pracy zespołowej czy wartościach firmy. Wielu Twoich współpracowników myśli inaczej. Tu chodzi o władzę: jak ją zdobyć i wykorzystać. Jak być szczurem omawia ludzkie zachowania otwarcie i z dużą dozą cynizmu. Przeczytaj tę książkę, lecz nigdy nie zostawiaj jej na biurku!

"Tak oryginalnej książki o zachowaniach w organizacji nie przeczytałem już od wielu lat. To nie tylko wnikliwy opis relacji międzyludzkich w pracy, lecz także dobra zabawa... Książka jest utrzymana w konwencji listu i zawiera potężną dawkę mądrości życiowej. Zdecydowanie ją polecam".

Profesor Cary Cooper,
Przegląd książek Management Today

Dodaj do koszyka Poradnik korporacyjnego szczura

Spis treści

Poradnik korporacyjnego szczura -- spis tre

Dodaj do koszyka Poradnik korporacyjnego szczura

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.