Planowanie i strategie biznesowe - Onepress
ISBN: 978-8-3264-4470-8
stron: 216, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 44,57 zł (poprzednio: 51,83 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,26 zł)
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejÄ™tnoÅ›ci i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć siÄ™ m.in.:
- jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe,
- co to jest analiza strategiczna,
- jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku,
- jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.
Przejrzysty ukÅ‚ad treÅ›ci poszczególnych rozdziaÅ‚ów, obejmujÄ…cy: kluczowe koncepcje zarzÄ…dzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolnÄ… listÄ™ dziaÅ‚aÅ„, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, uÅ‚atwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródÅ‚a praktycznych wskazówek.
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona zostaÅ‚a strategiczna rola w organizacji, przedsiÄ™biorców zarzÄ…dzajÄ…cych wÅ‚asnÄ… firmÄ…, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarzÄ…dzania i biznesu.
Osoby które kupowały "Planowanie i strategie biznesowe", wybierały także:
- Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone 49,00 zł, (24,50 zł -50%)