reklama - zainteresowany?

Planowanie i strategie biznesowe - Onepress

Planowanie i strategie biznesowe
Autor: Elkin Paul M.
ISBN: 978-8-3264-4470-8
stron: 216, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,57 zł (poprzednio: 51,83 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,26 zł)

Dodaj do koszyka Planowanie i strategie biznesowe

Tagi: Biznes | Marketing | Zarządzanie

Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:

  • jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe,
  • co to jest analiza strategiczna,
  • jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku,
  • jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.

Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.

Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.

Dodaj do koszyka Planowanie i strategie biznesowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Planowanie i strategie biznesowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.