Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - Onepress
ISBN: 978-83-283-1288-3
stron: 208, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-07-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Skrzynka peÅ‚na udanych rozmów
"Dziękuję, nie jestem zainteresowany", "Ten abonament to zwykłe złodziejstwo", "U konkurencji jest taniej", "To ja się jeszcze zastanowię". Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko powodują one utratę klienta, ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.
Najwyższy czas coÅ› z tym zrobić. Teraz. WÅ‚aÅ›nie tak powinno siÄ™ wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej - od rÄ™ki, z marszu, najlepiej dziÅ›, by już jutro poczuć poprawÄ™. W teorii brzmi to dobrze, ale co z praktykÄ…? W praktyce także nie bÄ™dzie trudno, jeÅ›li tylko siÄ™gniesz po tÄ™ książkÄ™. Skorzystaj z doÅ›wiadczeÅ„ BartÅ‚omieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, że stworzyÅ‚ swoistÄ… skrzynkÄ™ narzÄ™dziowÄ…. Jego narzÄ™dzia przydadzÄ… Ci siÄ™ na pewno, niezależnie od tego, czy telefon sÅ‚uży Ci do sprzedaży czy do obsÅ‚ugi klienta. BÄ™dÄ… skuteczne w rÄ™kach telemarketerów pracujÄ…cych z klientami indywidualnymi i tych dziaÅ‚ajÄ…cych w sektorze B2B. PomogÄ… także operatorom help desku, doradcom technicznym i konsultantom obsÅ‚ugi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.
* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia, które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwiniÄ™cia i uzupeÅ‚nienia.
BartÅ‚omiej Stolarczyk skupia siÄ™ na najistotniejszych aspektach sprzedaży telefonicznej, przedstawia proste i skuteczne narzÄ™dzia, które odnoszÄ… siÄ™ do naszych realiów biznesowych. Analizuje wiele codziennych sytuacji z pracy telemarketera i pokazuje, jak wykorzystać je w taki sposób, aby jego praca byÅ‚a jak najefektywniejsza. W żadnej innej książce nie znalazÅ‚em tak użytecznego opisu radzenia sobie z trudnym klientem i propozycji wyjÅ›cia z kÅ‚opotliwych sytuacji oraz przykÅ‚adów rozmów z klientami odnoszÄ…cych siÄ™ do tak różnych branż i grup klientów.
Marcin Piotrowski, menedżer działu sprzedaży, Nowoczesna Firma SA, www.nf.pl
Sprzedawcy pracujÄ…cy w naszej firmie od lat swoje sukcesy budujÄ…, korzystajÄ…c ze wskazówek zawartych w tej książce. To lektura obowiÄ…zkowa dla każdej osoby podejmujÄ…cej kontakt telefoniczny z klientem. Znakomite narzÄ™dzie sÅ‚użące do podniesienia efektywnoÅ›ci, a tym samym do zwiÄ™kszenia sprzedaży. GorÄ…co polecam!
Maciej DÄ…browski, kierownik dziaÅ‚u sprzedaży, ksiÄ™garnia i hurtownia Taniej Książki - KsiÄ™garnia Tuliszków, www.ksiegarnia-tuliszkow.pl
Książka prezentuje kompleksowe ujÄ™cie zagadnienia sprzedaży przez telefon. To także niezwykle wartoÅ›ciowe źródÅ‚o wiedzy, zarówno dla debiutantów, jak i weteranów dziaÅ‚ów sprzedaży. ObowiÄ…zkowa pozycja dla każdego, kto zajmuje siÄ™ kontaktami z klientem.
Michał Zdybel, OrtoFan, www.ortofan.pl
Kilka lat temu w moje rÄ™ce wpadÅ‚o pierwsze wydanie książki Perswazyjny telemarketing BartÅ‚omieja Stolarczyka. ByÅ‚em pod wielkim wrażeniem, jak wiele wartoÅ›ciowej wiedzy ona zawiera. Wtedy też poprosiÅ‚em Bartka, by przeprowadziÅ‚ szkolenie w naszej firmie. To byÅ‚o wyjÄ…tkowe doÅ›wiadczenie dla caÅ‚ego zespoÅ‚u. Wiedza zawarta w tej publikacji jest ponadczasowa. Niech najlepszÄ… rekomendacjÄ… do zapoznania siÄ™ z tÄ… książkÄ… bÄ™dzie fakt, iż obecni liderzy sprzedaży w naszej organizacji po dziÅ› dzieÅ„ trzymajÄ… na biurku swój egzemplarz Perswazyjnego telemarketingu, czerpiÄ…c z niego wiedzÄ™ i motywacjÄ™ do dalszej pracy. Jako dyrektor dziaÅ‚u sprzedaży telefonicznej mogÄ™ z czystym sumieniem polecić tÄ™ książkÄ™ osobom, których kariera zawodowa jest zwiÄ…zana z handlem przez telefon. Na pewno siÄ™ nie zawiedziecie, a umiejÄ™tnoÅ›ci, jakie zyskacie, pomogÄ… Wam osiÄ…gnąć najambitniejsze cele.
Adam Bieluczyk, dyrektor sprzedaży, Grupa Biznes Polska, www.gbp.pl
Pragniesz spróbować swoich siÅ‚ w obsÅ‚udze klienta przez telefon? Jako mapÄ™ pozwalajÄ…cÄ… dotrzeć do celu polecam Ci książkÄ™ Perswazyjny telemarketing. Książka napisana jest dla "sportowców" nieustajÄ…cych w ciÄ…gÅ‚ej walce o zwyciÄ™stwo, które oznacza dla nich bycie mistrzem w rozumieniu potrzeb i rozwiÄ…zywaniu problemów innych. Mistrz, leader, zwyciÄ™zca - to perswazyjny telemarketer, czyli po prostu osoba, która doskonale rozumie, po co wykonuje swój zawód, i zawsze jest po drugiej stronie sÅ‚uchawki, kiedy potrzebujÄ… jej inni. DziÄ™ki zawartym w książce poradom uÅ›wiadomisz sobie, które z Twoich cech mogÄ… być przydatne w pracy telemarketera, a które mogÄ… Ci jÄ… utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować Twoje umiejÄ™tnoÅ›ci i wyposaży CiÄ™ w narzÄ™dzia niezbÄ™dne do walki o mistrzostwo.
Czas odnieść sukces! Perswazyjny telemarketing to Twoja mapa z bardzo dobrze opisaną legendą. Polecam.
Maria Sznuk-OlewczyÅ„ska - wspóÅ‚zaÅ‚ożycielka Centrum Informacji o Ochronie WÅ‚asnoÅ›ci PrzemysÅ‚owej i zastÄ™pca dyrektora w departamencie zgÅ‚oszeÅ„ w UrzÄ™dzie Patentowym RP, www.uprp.pl
InformacjÄ™ o drugim wydaniu książki Perswazyjny telemarketing przyjÄ…Å‚em z dystansem. Pierwsze wydanie wydawaÅ‚o mi siÄ™ kompletne i wyczerpujÄ…ce wszystkie aspekty sprzedaży przez telefon. Jak bardzo siÄ™ myliÅ‚em, przekonaÅ‚em siÄ™ już po przeczytaniu kilkunastu stron. Notatki, podkreÅ›lenia, zapiski, które zaczÄ…Å‚em robić, pochÅ‚onęły mnie caÅ‚kowicie. Kolejne rozdziaÅ‚y uzmysÅ‚owiÅ‚y mi, jak wiele pracy ja i zespóÅ‚ powinniÅ›my jeszcze wykonać, aby przestać być "Å›lepÄ… kurÄ…". Zarówno tÄ™, jak i poprzednie książki BartÅ‚omieja Stolarczyka cechuje prosty i zrozumiaÅ‚y jÄ™zyk, dziÄ™ki czemu czyta siÄ™ z przyjemnoÅ›ciÄ…. Drugie wydanie pozwoliÅ‚o mi odÅ›wieżyć spojrzenie na niektóre aspekty sprzedaży telefonicznej w firmie.
Książka jest zbiorem gotowych rozwiÄ…zaÅ„ i może sÅ‚użyć jako instrukcja dla nowego pracownika oraz - co bardzo ważne dla mnie - pogÅ‚Ä™biać wiedzÄ™ doÅ›wiadczonych handlowców. Jest również idealnym narzÄ™dziem szkoleniowym, gdyż każdy rozdziaÅ‚ to osobny temat do rozważaÅ„ i analiz, dziÄ™ki którym można uczyć siÄ™ dobrych nawyków sprzedażowych i doprowadzić do tego, by rozmowy byÅ‚y perfekcyjne.
Każda strona i każdy rozdział przekonują, jak przyjemna i satysfakcjonująca może być praca sprzedawcy przez telefon, kiedy zastosujemy kilka prostych i czytelnych zasad.
Jednak najważniejszÄ… wartoÅ›ciÄ… tej książki jest dla mnie bardzo etyczne i przejrzyste podejÅ›cie do sprzedaży telefonicznej. Książka ta pozwala mi siÄ™gnąć po konkretne przykÅ‚ady, by w prosty sposób wyjaÅ›nić handlowcom różnice miÄ™dzy perswazjÄ… i manipulacjÄ…. PodsumowujÄ…c - jest to kompendium wiedzy i praktycznych zasad sprzedaży telefonicznej, przydatne dla szefów oraz zarówno nowych, jak i już doÅ›wiadczonych sprzedawców.Polecam
Sebastian ZÄ…bek, GJC Inter Media Sp. z o.o., organizator targów RemaDays, www.gjc.pl
Osoby które kupowały "Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
Spis treści
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone -- spis treści
- Wstęp
- Przedmowa do drugiego wydania
- I Sprzedaż przez telefon
- 1 Do lekcji! Czyli polski i matematyka
- 2 Saper nigdy nie działa bez planu a Ty jaki masz plan?
- 3 Co ma wspólnego Twoja babcia z serwerem DNS, czyli przetestuj siÄ™, zanim zaczniesz
- 4 Wszyscy klienci sÄ… egoistami i bardzo dobrze
- 5 Otwarcie rozmowy, czyli 12 sekund na udanÄ… transakcjÄ™ lub brak zainteresowania
- 6 Jan Kowalski z tej strony, czyli przyszÅ‚em do pracy i wÅ‚anczam siÄ™ do rozmowy, muszÄ™ wziąść siÄ™ wiÄ™c w garść albo dlaczego opÅ‚aca siÄ™ mówić poprawnie
- 7 Jak nie spalić rekordu w dwie sekundy, czyli dlaczego należy odmieniać nazwisko klienta
- 8 Nie płacą Ci za bycie zegarynką, czyli jak pytać o czas na rozmowę
- 9 Jak uzyskać połączenie z osobą decyzyjną?
- 10 Zdołuj klienta! A potem podaj mu pomocną dłoń
- 11 Mów tak, jak pragnie CiÄ™ sÅ‚yszeć klient
- 12 Poszukaj drzwi, zamiast rozbijać mur głową
- 13 Poznaj najgÅ‚upsze pytanie telemarketerów i zostaw je konkurencji
- 14 Pytaj i przejmuj klientów od konkurencji
- 15 Jak łatwo przejąć kontrolę nad rozmową?
- 16 Jak radzić sobie z obiekcjami, nie boksując się z klientem?
- 17 Ja to chętnie, ale
- 18 Lepszy kanarek w garÅ›ci niż wróbel na dachu
- 19 Nie pytaj, jeżeli nie interesuje Cię odpowiedź, czyli jak rozpocząć rozmowę po wysłanej ofercie
- 20 Nie proponuj płynu do spryskiwaczy motocyklistom!
- 21 Gadzi mózg, czyli po co klienci kupujÄ…
- 22 PamiÄ™taj o aldehydzie mrówkowym z pierwszego tÅ‚oczenia
- 23 Nie funduj kawy urzędom skarbowym sprzedawaj drogo!
- 24 To wszystko fajne, ale jeszcze siÄ™ wstrzymam czyli rzecz o obiekcjach
- 25 Czasami nie warto mówić wprost
- 26 Jak mÄ…drze mówić o konkurencji?
- 27 Gdy nie wiesz, jak trafić do klienta, opowiedz bajkę koniecznie prawdziwą!
- 28 Pokaż im, że nie stać ich na gaz do Porsche Cayenne
- 29 Pokaż klientom, że inni są od nich lepsi o wiele lepsi
- 30 Szukaj innej pracy, jeżeli tego nie umiesz
- 31 Zrób wszystko, by powiedzieli NIE
- 32 Jak mówić o cenie?
- 33 Jak negocjować z klientem?
- 34 Jak radzić sobie z ciszÄ… przy telefonie, czyli jak mówić, a jak nie mówić o cenach promocyjnych
- 35 Jak zwiÄ™kszyć sprzedaż po przyjÄ™ciu zamówienia?
- 36 Oczywiste oczywistości kosztują Cię żywe pieniądze
- 37 Ślepa kura kończy marnie, gdy białe jest (zawsze) białe, a czarne czarne
- 38 Nie pracujesz dla TNS OBOP
- 39 Nie okradaj siÄ™ nigdy, przenigdy
- 40 Sprzedawaj, windykujÄ…c
- 41 Czym różniÄ… siÄ™ fachowcy od tandeciarzy?
- 42 Rób to, bo konkurencja nie Å›pi smacznie chrapie na kanapie!
- 43 A Ty ilu klientów pozyskasz w 12 minut?
- II Obsługa klienta przez telefon
- 44 Zanim jak co dnia podniesiesz słuchawkę
- 45 Najlepszy chińczyk w mieście nic nie kosztuje, czyli jak odbierać telefony przychodzące
- 46 Trudny klient, część I. Bądź jak przełącznik, nie jak kondensator
- 47 Tego naprawdÄ™ nikt nie wie tego nie wie nikt
- 48 Cokolwiek robisz, mów, że zrobisz to
- 49 Trudny klient, część II. Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom
- 50 Reklamacje są jak stłuczenie kolana i nie boli, i boli
- 51 Trudny klient, część III. Kiedy nie warto odpowiadać na pytania
- 52 Nawet gdy jedziesz po bandzie, to TY
- 53 Lepiej, żebyś o tym nie wiedział, no chyba że
- 54 Obiecałeś, obiecałeś, a teraz radź sobie
- 55 Ż jak żyto, M jak Marlboro
- 56 Nie daj się wciągnąć w rozmowę o opaleniu mostka
- 57 Na to słowo reagujesz wysypką, Twoi klienci także
- 58 To nie tak, że chcemy w ten sposób zrzucić problem z barków i uciec jak najdalej
- 59 To nikogo nie interesuje
- 60 Za to polubiÄ… CiÄ™ bez wyjÄ…tku
- 61 Nie wierz w uśmiech przez telefon, niech Twoja wyobraźnia działa na Twoją korzyść
- 62 Trudny klient, część IV. Pamiętaj o swoim celu
- 63 Trudny klient, część V. Musisz przetrwać ten moment
- 64 Intruz czy przyjaciel? Wszystko zależy od Ciebie
- 65 Do widzenia czy do usłyszenia?
- Co dalej, czyli jak mogÄ™ pomóc Tobie i Twojej organizacji