reklama - zainteresowany?

Opowieści w marketingu - Onepress

Opowieści w marketingu
Autor: Szlak Jacek
ISBN: 978-8-3635-6648-7
stron: 206, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,20 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-14,80 zł)

Dodaj do koszyka Opowieści w marketingu

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing

Budowanie trwaÅ‚ych relacji poprzez tworzenie wartoÅ›ci to dzisiaj podstawa dziaÅ‚ania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszÄ… markÄ… i dzielić siÄ™ niÄ… z innymi?

Twórz opowieÅ›ci, opowiadaj o swojej marce!

Jakich zatem narzÄ™dzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali siÄ™ wiernymi przyjacióÅ‚mi Twojej marki na dobre i na zÅ‚e?

OpowieÅ›ci w marketingu to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiÄ…zaÅ„, przykÅ‚adów wykorzystania najbardziej skutecznych narzÄ™dzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania Å›wiata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanaÅ‚ami, być transmedialny w peÅ‚nym tego sÅ‚owa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budujÄ…c z nich, jak z mozaiki, peÅ‚ny obraz budzÄ…cy gÅ‚Ä™bokie emocje i wyzwalajÄ…cy potrzebÄ™ okreÅ›lonych dziaÅ‚aÅ„.

Książka zostaÅ‚a podzielona na 4 części, które stanowiÄ… trzon wszelkich dziaÅ‚aÅ„ marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy.
Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykÅ‚adami z Polski i zagranicy.

Po przeczytaniu Opowieści w marketingu dowiesz się:

- jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing,
- jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści,
- czy reklama natywna ma sens,
- czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów,
- dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzÄ™dzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapÄ™dzić markÄ™ w „kozi róg”.

Dodaj do koszyka Opowieści w marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Opowieści w marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.