Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce - Onepress
Autor: Magdalena SzelÄ…gowska
ISBN: 978-83-283-3689-6
stron: 184, Format: 168x237, okładka: twarda
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
ISBN: 978-83-283-3689-6
stron: 184, Format: 168x237, okładka: twarda
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Tagi: Obsługa klienta
Osoby które kupowały "Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)