reklama - zainteresowany?

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce - Onepress

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
Autor: Magdalena SzelÄ…gowska
ISBN: 978-83-283-3689-6
stron: 184, Format: 168x237, okładka: twarda
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

Tagi: Obsługa klienta


 

Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

 

Osoby które kupowały "Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce", wybierały także:

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi
  • GURU KULTU..RY
  • Perswazyjny telemarketing. 65 narzÄ™dzi sprzedaży i obsÅ‚ugi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
  • Od standaryzacji obsÅ‚ugi po rekomendacjÄ™ Klienta. ZarzÄ…dzanie jakoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi Klienta w praktyce
  • Umawianie spotkaÅ„. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasÄ…

Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.