reklama - zainteresowany?

Ocena efektywności inwestycji - Onepress

Ocena efektywności inwestycji
Autor: Pastusiak Radosław
ISBN: 978-8-3755-6164-7
okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,62 zł (poprzednio: 43,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,36 zł)

Dodaj do koszyka Ocena efektywności inwestycji

Tagi: Controlling | Finanse

Publikacja ta jest kierowana dla osób poszukujących źródła wiedzy o finansowaniu inwestycji w przedsiębiorstwie, ocenie jej efektywności i motywach decyzji. Może być pomocna również dla studentów szkół wyższych specjalizujących się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa.

Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:

  • Jak oceniać efektywności projektów inwestycyjnych finansowanych kredytem, leasingiem, kapitałem własnym?
  • Jak ocenić realny koszt źródła finansowania inwestycji?
  • Na co należy szczególną zwrócić uwagę, szacując rentowność inwestycji i gdzie popełnia się najwięcej błędów?
  • Jak należy kalkulować koszt kapitału w przedsiębiorstwie, aby wykorzystać strukturę źródeł finansowania dla podniesienia efektywności firmy?
  • Ile kosztuje przedsiębiorstwo, wypłacana dywidenda?
  • Jak proces restrukturyzacji kosztów w zakresie zatrudnienia może wpłynąć na efektywność przedsiębiorstwa.

Ze względu na szeroki zakres wiedzy poruszany w publikacji, sprawą zasadniczą jest dysponowanie przez czytelnika książki wiedzą podstawową z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstwa oraz stosunków ogólnogospodarczych, podstawami rachunkowości oraz zarządzania personelem. Bez tej wiedzy pewne niuanse decyzji inwestycyjnych mogą być niezrozumiałe. Radosław Pastusiak jest adiunktem w Instytucie Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń, Uniwersytetu Łódzkiego. Autor specjalizuje się w ocenie i organizacji finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych oraz zagadnieniach związanych z rynkiem kapitałowym.

Dodaj do koszyka Ocena efektywności inwestycji

Spis treści

Dodaj do koszyka Ocena efektywności inwestycji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.