Obiekcje klienta - Onepress

ISBN: 978-8-3767-7329-2
stron: 9, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 9,56 zł (poprzednio: 12,58 zł)
Oszczędzasz: 24% (-3,02 zł)
Handlowcy często reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia swoich racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić swoją działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu oraz poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA)._x000D_
Osoby które kupowały "Obiekcje klienta ", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)