reklama - zainteresowany?

Obiekcje klienta - Onepress

Obiekcje klienta
ebook
Autor: Anna Syrek-Kosowska
ISBN: 978-8-3767-7329-2
stron: 9, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,56 zł (poprzednio: 12,58 zł)
Oszczędzasz: 24% (-3,02 zł)

Dodaj do koszyka Obiekcje klienta

Tagi: Komunikacja i negocjacje

Handlowcy czÄ™sto reagujÄ… na zastrzeżenia, obiekcje i krytykÄ™ ze strony klientów zÅ‚oÅ›ciÄ… i chÄ™ciÄ… udowodnienia swoich racji. Taka postawa z pewnoÅ›ciÄ… nie przyczyni siÄ™ do uwieÅ„czenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródÅ‚o informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić swojÄ… dziaÅ‚alność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz siÄ™ m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu oraz poznasz model przeÅ‚amywania obiekcji (MPO) klienta i strategiÄ™ perswazyjnÄ… (OPIA)._x000D_

Dodaj do koszyka Obiekcje klienta

Spis treści

Dodaj do koszyka Obiekcje klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.