Obiekcje klienta - Onepress
ISBN: 978-8-3767-7329-2
stron: 9, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 9,56 zł (poprzednio: 12,58 zł)
Oszczędzasz: 24% (-3,02 zł)
Handlowcy czÄ™sto reagujÄ… na zastrzeżenia, obiekcje i krytykÄ™ ze strony klientów zÅ‚oÅ›ciÄ… i chÄ™ciÄ… udowodnienia swoich racji. Taka postawa z pewnoÅ›ciÄ… nie przyczyni siÄ™ do uwieÅ„czenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródÅ‚o informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić swojÄ… dziaÅ‚alność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz siÄ™ m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu oraz poznasz model przeÅ‚amywania obiekcji (MPO) klienta i strategiÄ™ perswazyjnÄ… (OPIA)._x000D_
Osoby które kupowały "Obiekcje klienta ", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)