reklama - zainteresowany?

Nieograniczony sukces w sprzedaży - Onepress

Nieograniczony sukces w sprzedaży
ebook
Autor: Brian Tracy Michael Tracy
TÅ‚umaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-8-3774-6857-9
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,91 zł

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

Milion wymówek powstrzymuje ciÄ™ przed osiÄ…gniÄ™ciem twoich wÅ‚asnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki.

Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!

Autorem książki jest uznany na caÅ‚ym Å›wiecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych dziaÅ‚aÅ„ i skoncentrowania siÄ™ na tym, co naprawdÄ™ dziaÅ‚a.

Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:

- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,

- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,

- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,

- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,

- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,

- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,

- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,

- dlaczego „pomyÅ›lÄ™ o tym” oznacza w jÄ™zyku klienta „żegnam” – i jak unikać tych słów,

- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,

- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „spoÅ‚eczeÅ„stwie rekomendacji”,

- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,

- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,

- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,

- i dużo, dużo więcej!

Pytania samooceny, przykÅ‚adowe dialogi, przykÅ‚ady pokazujÄ…ce najlepsze praktyki w dziaÅ‚aniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której sÅ‚ynie Brian Tracy – to wszystko sprawi, że z Å‚atwoÅ›ciÄ… opanujesz bezcenne idee i techniki.

Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego doÅ‚u, nie dysponowali ani umiejÄ™tnoÅ›ciami, ani poczuciem bezpieczeÅ„stwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieÅ› „sztuczki” czy „sekretne metody”, ale dziÄ™ki opanowaniu sprawdzonych umiejÄ™tnoÅ›ci, które zapewniajÄ… odpowiedniÄ… skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyÅ‚eÅ›. Naucz siÄ™ podstaw i ciesz siÄ™ swojÄ… drogÄ… na szczyt.

BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizujÄ…cej siÄ™ w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na caÅ‚ym Å›wiecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkoliÅ‚ wiÄ™cej osób w wiÄ™kszej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetÅ‚umaczono na 38 jÄ™zyków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży

Spis treści

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.