reklama - zainteresowany?

Nieograniczony sukces w sprzedaży - Onepress

Nieograniczony sukces w sprzedaży
Autor: Brian Tracy, Michael Tracy
ISBN: 978-8-3774-6815-9
stron: 1, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,87 zł (poprzednio: 43,42 zł)
Oszczędzasz: 22% (-9,55 zł)

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

Milion wymówek powstrzymuje ciÄ™ przed osiÄ…gniÄ™ciem twoich wÅ‚asnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki.


Ale zastanów siÄ™ nad nastÄ™pujÄ…cym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez wzglÄ™du na przeszkody. UzyskujÄ… przewidywalne i doskonaÅ‚e wyniki w zmiennym Å›rodowisku. Możesz do nich doÅ‚Ä…czyć, jeÅ›li tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!
Autorem książki jest uznany na caÅ‚ym Å›wiecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych dziaÅ‚aÅ„ i skoncentrowania siÄ™ na tym, co naprawdÄ™ dziaÅ‚a.


Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierajÄ…ca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we wspóÅ‚pracy z wÅ‚asnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyÅ‚ożyÅ‚ tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym Å›wiecie, w którym najważniejsze sÄ… relacje miÄ™dzyludzkie. Autorzy wskazujÄ… najlepsze praktyki zawodowców odnoszÄ…cych najwiÄ™ksze sukcesy, miÄ™dzy innymi:


- siedem sposobów wykrycia (i unikniÄ™cia) nierokujÄ…cego powodzenia klienta,
- ćwiczenia umysÅ‚owe, które pozwalajÄ… przeksztaÅ‚cić odrzucenie w iskrÄ™ zainteresowania,
- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,
- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,
- praktyczne wskazówki pozwalajÄ…ce ulepszyć prezentacjÄ™ i potroić sprzedaż,
- skuteczne narzÄ™dzie, które pozwala natychmiast zmienić obojÄ™tnych ludzi w klientów,
- co mówić, gdy klient narzeka na cenÄ™,
- dlaczego „pomyÅ›lÄ™ o tym” oznacza w jÄ™zyku klienta „żegnam” – i jak unikać tych sÅ‚ów,
- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne sÄ… za 90 procent udanych transakcji,
- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „spoÅ‚eczeÅ„stwie rekomendacji”,
- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonujÄ… zakupu,
- strategie, które pozwolÄ… przejść od dziaÅ‚aÅ„ o niskiej skutecznoÅ›ci do dziaÅ‚aÅ„ o wysokiej skutecznoÅ›ci,
- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,
- i dużo, dużo więcej!


Pytania samooceny, przykÅ‚adowe dialogi, przykÅ‚ady pokazujÄ…ce najlepsze praktyki w dziaÅ‚aniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której sÅ‚ynie Brian Tracy – to wszystko sprawi, że z Å‚atwoÅ›ciÄ… opanujesz bezcenne idee i techniki.


Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego doÅ‚u, nie dysponowali ani umiejÄ™tnoÅ›ciami, ani poczuciem bezpieczeÅ„stwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieÅ› „sztuczki” czy „sekretne metody”, ale dziÄ™ki opanowaniu sprawdzonych umiejÄ™tnoÅ›ci, które zapewniajÄ… odpowiedniÄ… skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyÅ‚eÅ›. Naucz siÄ™ podstaw i ciesz siÄ™ swojÄ… drogÄ… na szczyt.


BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizujÄ…cej siÄ™ w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na caÅ‚ym Å›wiecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkoliÅ‚ wiÄ™cej osób w wiÄ™kszej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetÅ‚umaczono na 38 jÄ™zyków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.


MICHAEL TRACY jest wiceprezesem DziaÅ‚u Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie dziaÅ‚ajÄ…cej w branży SaaS (oprogramowanie jako usÅ‚uga), która w maju 2012 roku zostaÅ‚a zakupiona przez spóÅ‚kÄ™ akcyjnÄ… Barclays. WczeÅ›niej zaÅ‚ożyÅ‚ internetowÄ… firmÄ™ marketingowÄ… i kierowaÅ‚ grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży

 

Osoby które kupowały "Nieograniczony sukces w sprzedaży", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.