reklama - zainteresowany?

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych - Onepress

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Autor: Budzyński Wojciech
ISBN: 978-8-3756-1055-0
stron: 168, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Tagi: Biznes | Komunikacja i negocjacje | Sprzedaż | Zarządzanie

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy.

Autor koncentruje siÄ™ na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizujÄ…c je zarówno z punktu widzenia sprzedajÄ…cego, jak i kupujÄ…cego. ZrozumiaÅ‚ym jÄ™zykiem, pozbawionym zawiÅ‚oÅ›ci prawnych, szczegóÅ‚owo omawia:

  • uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów handlowych,
  • ryzyka zwiÄ…zane z zawieraniem umów,
  • zasady poszukiwania partnera handlowego i oceny jego wiarygodnoÅ›ci,
  • zawieranie umów w formie oferty,
  • ustalanie bazy dostaw (wedÅ‚ug Incoterms i innych zwyczajów),
  • uzgadnianie warunków pÅ‚atnoÅ›ci,
  • negocjowanie i formuÅ‚owanie ogólnych warunków i zasadniczych klauzul umowy,
  • zabezpieczanie i dochodzenie roszczeÅ„,
  • wykorzystanie taktyk negocjacyjnych.

Wojciech BudzyÅ„ski od 25 lat zajmuje siÄ™ praktycznie i naukowo problematykÄ… negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykÅ‚ady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcÄ… firm. DoÅ›wiadczenie zdobywaÅ‚ jako dyrektor dużego przedsiÄ™biorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziaÅ‚ów za granicÄ…, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Åšwiatowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicÄ….

OPINIE

Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego Å›rodowiska biznesowego, prowadzÄ…cego dziaÅ‚alność z partnerami krajowymi lub zawierajÄ…cego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrÄ… umowÄ™ handlowÄ…, zabezpieczyć wÅ‚asne interesy, uniknąć zagrożeÅ„ wynikajÄ…cych z bÅ‚Ä™dnej interpretacji lub pominiÄ™cia klauzul i formuÅ‚ handlowych. Publikacja może też zainteresować wykÅ‚adowców i studentów, prezentujÄ…c problematykÄ™ negocjacji handlowych w sposób przystepny i uporzÄ…dkowany. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

 

Osoby które kupowały "Negocjowanie i zawieranie umów handlowych", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • Design Thinking dla przedsiÄ™biorców i maÅ‚ych firm. PotÄ™ga myÅ›lenia projektowego w codziennej pracy
  • SygnaÅ‚ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencjÄ™. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.