reklama - zainteresowany?

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych - Onepress

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Autor: Budzyński Wojciech
ISBN: 978-8-3756-1055-0
stron: 168, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Tagi: Biznes | Komunikacja i negocjacje | Sprzedaż | Zarządzanie

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy.

Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego. Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych, szczegółowo omawia:

  • uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów handlowych,
  • ryzyka związane z zawieraniem umów,
  • zasady poszukiwania partnera handlowego i oceny jego wiarygodności,
  • zawieranie umów w formie oferty,
  • ustalanie bazy dostaw (według Incoterms i innych zwyczajów),
  • uzgadnianie warunków płatności,
  • negocjowanie i formułowanie ogólnych warunków i zasadniczych klauzul umowy,
  • zabezpieczanie i dochodzenie roszczeń,
  • wykorzystanie taktyk negocjacyjnych.

Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą.

OPINIE

Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, uniknąć zagrożeń wynikających z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystepny i uporządkowany. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.