reklama - zainteresowany?

Negocjacje - Onepress

Negocjacje
ebook
Autor: Bartosz Brożek, Jerzy Stelmach
ISBN: 978-8-3788-6099-0
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,34 zł (poprzednio: 39,40 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,06 zł)

Dodaj do koszyka Negocjacje

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Sprzedaż

W Negocjacjach Jerzy Stelmach i Bartosz Brożek pokazujÄ…, jakimi narzÄ™dziami możemy posÅ‚ugiwać siÄ™ przy rozwiÄ…zywaniu sporów. PrzedstawiajÄ… trzy modele negocjowania – argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny. OdwoÅ‚ujÄ… siÄ™ one do różnych kryteriów negocjowania – sÅ‚usznoÅ›ci, skutecznoÅ›ci i efektywnoÅ›ci ekonomicznej – a każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce znajdziemy też krytycznÄ… analizÄ™ najpopularniejszych dziÅ› metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronÄ™ erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji.

Prof. dr. hab. JERZY STELMACH – prawnik i filozof, doktor honoris causa uniwersytetów w Heidelbergu i Augsburgu, kierownik Katedry Filozofii Prawa i Etyki Prawniczej UJ, współpracownik Centrum Kopernika BadaÅ„ Interdyscyplinarnych. Autor lub współautor kilkuset artykułów naukowych i kilkunastu książek, w tym Die hermeneutische Auffasung der Rechtsphilosophie (Gremer 1991) oraz, wspólnie z Bartoszem Brożkiem, Methods of Legal Reasoning (Springer 2006) i Sztuka negocjacji prawniczych (Wolters Kluwer 2011).

Prof. dr. hab. BARTOSZ BROÅ»EK – prawnik i filozof, pracownik Katedry Filozofii Prawa i Etyki Prawniczej UJ, współpracownik Centrum Kopernika BadaÅ„ Interdyscyplinarnych. Autor kilkunastu książek, w tym UmysÅ‚ matematyczny (wspólnie z Mateuszem Hoholem, Copernicus Center Press 2013), Granice interpretacji(Copernicus Center Press 2014) oraz kilkudziesiÄ™ciu artykułów z zakresu filozofii prawa, etyki, filozofii nauki, filozofii logiki i kognitywistyki.

Dodaj do koszyka Negocjacje

Spis treści

Dodaj do koszyka Negocjacje

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.