Najważniejsi klienci. Key Account Managment w praktyce - Onepress
ISBN: 978-8-3889-7067-2
stron: 320, okładka: twarda
Data wydania: 2006-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 38,49 zł (poprzednio: 49,35 zł)
Oszczędzasz: 22% (-10,86 zł)
Książka ta jest wynikiem 15 lat doÅ›wiadczeÅ„ jej autora, które zdobyÅ‚ zajmujÄ…c siÄ™ sprzedażą i zarzÄ…dzajÄ…c zespoÅ‚ami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkoÅ›ci. ZostaÅ‚y w niej opisane doÅ›wiadczenia, które pozwalajÄ… korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napÄ™dowymi zmian zachodzÄ…cych w biznesie.
Książka jest poniekÄ…d zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagajÄ…cego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty zwiÄ…zane ze sprzedażą, budowaniem wartoÅ›ciowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi.
Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespóÅ‚ sprzedawców i jak nim zarzÄ…dzać. WiÄ™kszość zamieszczonych w książce przykÅ‚adów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiÄ…zaÅ„ pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (Hi-Tech), niemniej jednak można je z Å‚atwoÅ›ciÄ… zaadaptować do innych branż, uzyskujÄ…c w ten sposób nowe mechanizmy, które mogÄ… być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych.
Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesnoÅ›ci i tradycji – Hi-Tech i chiÅ„skiej sztuki odnoszenia zwyciÄ™stw.
Ta na pierwszy rzut oka trochÄ™ dziwna mieszanka wiedzy pochodzÄ…cej z różnych dziedzin nie tylko powinna pozwolić ci zrozumieć, jak to siÄ™ staÅ‚o, że Centertel z pozycji outsidera na rynku operatorów telefonii mobilnej zostaÅ‚ niekwestionowanym liderem tego rynku, jak dziesiÄ…tki mÅ‚odych ludzi pracujÄ…cych w tej firmie przeszÅ‚o metamorfozÄ™, zostajÄ…c najlepszymi sprzedawcami na rynku polskim, ale także pozwoli ci wybrać dla siebie najlepszy, najbardziej pasujÄ…cy do twoich predyspozycji sposób na osiÄ…ganie celów biznesowych stworzyć swój szczególny, niepowtarzalny sposób na sukces.
Osoby które kupowały "Najważniejsi klienci. Key Account Managment w praktyce", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)