reklama - zainteresowany?

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - Onepress

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
Autor: Bill Stinnett
Tytuł oryginału: Think Like Your Customer: A Winning Strategy to Maximize Sales by Understanding and Influencing How and Why Your Customers Buy
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 83-246-0072-8
stron: 328, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2005-11-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdÄ™ oczekujÄ… klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.

Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.

  • Sposoby poznawania oczekiwaÅ„ klienta
  • Czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na decyzje o zakupach
  • Zdobywanie zaufania klientów
  • Rozmowy i spotkania z klientami
  • Przebieg procesu zakupów w przedsiÄ™biorstwie klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Przyspieszanie decyzji o zakupach

Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.

Dodaj do koszyka Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Spis treści

My

Dodaj do koszyka Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.