reklama - zainteresowany?

Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon - Onepress

Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon
ebook
Autor: Andrzej Stempa
ISBN: 978-83-246-3513-9
stron: 124, Format: ebook
Data wydania: 2011-06-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,00 zł (poprzednio: 24,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-12,00 zł)

Dodaj do koszyka Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon

Tagi: Komunikacja i negocjacje

  • HipnotyzujÄ…cy gÅ‚os
  • EkscytujÄ…cy przekaz
  • Sfinalizowana transakcja

Odrobina perswazji przez telefon

Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła -- to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka -- gwarantowana.

Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne -- osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.

  • Jak powinien brzmieć doskonaÅ‚y telemarketer
  • Sztuka zaprzyjaźniania siÄ™ z klientem
  • Wystrzeganie siÄ™ niepotrzebnych bÅ‚Ä™dów
  • Omijanie puÅ‚apek i pokonywanie przeszkód
  • Rozwijanie swojego daru przekonywania

Dodaj do koszyka Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon

Spis treści

Dodaj do koszyka Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.