Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy - Onepress
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-1307-1
stron: 352, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2016-05-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,00 zł
ISBN: 978-83-283-1307-1
stron: 352, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2016-05-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,00 zł
Ludzie, z którymi odniesiesz sukces
WÅ‚aÅ›nie awansowaÅ‚eÅ› i ze Å›wietnego sprzedawcy staÅ‚eÅ› siÄ™ menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiÅ‚eÅ› w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarzÄ…dzania powierzonym Ci zespoÅ‚em. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed TobÄ…? Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie siÄ™ znajdujesz, z pewnoÅ›ciÄ… zdajesz sobie sprawÄ™ z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlowÄ… misjÄ… wyruszÄ… do klientów. Powodzenie bÄ…dź niepowodzenie tej misji spoczywa w Twoich rÄ™kach – to Ty jako menedżer sprzedaży odpowiadasz za to, żeby z zatrudnionych przez Ciebie indywidualnoÅ›ci zbudować zgrany i sprawny team handlowy.Od czego zacząć? Jak motywować pracowników? Co zrobić, żeby realizować plany? Co przynosi efekty, a co jest stratÄ… czasu? Na co kÅ‚aść szczególny nacisk – czy lepiej szkolić czy kontrolować, dawać przykÅ‚ad czy nakazywać? A może robić to wszystko naraz? Ale jak rozÅ‚ożyć akcenty? To tylko kilka pytaÅ„, na które odpowie Ci ta książka. To cenna pozycja, bo napisaÅ‚ jÄ… praktyk dla praktyków. Arkadiusz Bednarski od poczÄ…tku swojej kariery stworzyÅ‚ i wciąż tworzy wiele zespołów sprzedażowych. OdnosiÅ‚ i wciąż odnosi z nimi niekwestionowane sukcesy. Teraz dzieli siÄ™ z TobÄ… wiedzÄ… w charakterystyczny dla siebie sposób — konkretny i wzbogacony licznymi przykÅ‚adami z życia.
Skorzystaj z jego doświadczeń i zbuduj własny mistrzowski zespół sprzedaży!
Arkadiusz Bednarski — jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje siÄ™ w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Prowadzi szkolenia w kraju i za granicÄ…. Ze sprzedażą zwiÄ…zany jest od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowaÅ‚ jako sprzedawca, menedżer i prezes zarzÄ…du. Autor trzynastu książek, w tym bestsellerów Mistrz sprzedaży i Arcymistrz sprzedaży.
Osoby które kupowały "Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
Spis treści
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy -- spis treści
Na dobry poczÄ…tek (11)
Rozdział 1. Sprzedawać czy zarządzać? (15)
RozdziaÅ‚ 2. Zbuduj wÅ‚asny mistrzowski zespóÅ‚ sprzedaży (21)
- Czy warto budować zespóÅ‚ sprzedaży? (21)
- Czy warto budować wÅ‚asny zespóÅ‚ sprzedaży? (21)
- Kiedy zacząć budować zespóÅ‚? (22)
- Bycie dobrym sprzedawcą nie oznacza bycia dobrym szefem zespołu (26)
- Jakie kompetencje? (27)
Rozdział 3. Zaplanuj sukces! (29)
- Misja i wizja (31)
- Cele (38)
- Metody ustalania planów celów sprzedażowych (47)
RozdziaÅ‚ 4. Zorganizuj zespóÅ‚, pozyskaj sprzedawców (55)
- Określanie formy organizacji struktur sprzedażowych (56)
- OkreÅ›lenie liczebnoÅ›ci i kompetencji sprzedawców (62)
- Rekrutacja i selekcja sprzedawców (65)
- Selekcja (82)
Rozdział 5. Kieruj, edukując (103)
- Szkolenie sprzedawców (103)
- Coaching (131)
Rozdział 6. Kieruj, motywując (151)
- U źródeÅ‚ motywacji. Ból i przyjemność (160)
- Wzorce mentalne (166)
- Istotne wnioski, które pÅ‚ynÄ… z wiedzy na temat systemu wartoÅ›ci dla Ciebie jako menedżera (178)
- Motywowanie finansowe (211)
- Delegowanie (217)
Rozdział 7. Kieruj, nadzorując (223)
- Kontrola (223)
- Procedura okresowego badania satysfakcji i opinii pracowników (231)
- Konflikt (238)
Rozdział 8. Menedżer kreatywny (249)
- Benchmarking (253)
- Wybrane metody rozwiÄ…zywania problemów i inne twórcze dziaÅ‚ania (257)
- Inne metody kreatywnego myślenia (276)
Zakończenie (283)
Dodatek A. Przydatne materiały (287)
- List do klienta (287)
- Karta kandydata na handlowca (289)
- List z odpowiedziÄ… odmownÄ… (291)
- Pytania podstawowe do kandydata (292)
- Arkusz pytań sytuacyjnych (294)
- Arkusz pytań dodatkowych (302)
- Pełne zestawienie pytań (303)
- Arkusz oceny ogólnej kandydata (315)
- Sprawozdanie z przebiegu rekrutacji (317)
- Ankieta dla handlowca (319)
- Tabela porównawcza kompetencji (Wersja anonimowa dla handlowców) (322)
- Tabela porównawcza kompetencji (Wersja dla menedżera) (323)
- Kwestionariusz dla uczestnika szkolenia (324)
- Kwestionariusz dla trenera (326)
- Formularz wywiadu telefonicznego z uczestnikiem szkolenia (328)
- Egzamin pisemny. Przykład (330)
- Rozmowa - rozwiÄ…zanie problemu (334)
- Karta diagnozujÄ…ca W/P (335)
- Procedura okresowego badania satysfakcji i opinii pracowników (345)
- Ankieta badania zadowolenia z pracy w firmie (dziale, zespole) (347)