reklama - zainteresowany?

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - Onepress

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
mp3
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-6329-8
stron: 376, Format: mp3
Data wydania: 2019-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 54,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-30,19 zł)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Tagi: Sprzedaż

Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia siÄ™ w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega Å›wiat wokóÅ‚ nas. Inny jest sam rynek - co chwilÄ™ pojawiajÄ… siÄ™ na nim nowe produkty i usÅ‚ugi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzÄ… w niepamięć. Coraz wiÄ™ksza wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwoÅ›ci, z których mogÄ… korzystać, sprawiajÄ…, że zmieniajÄ… siÄ™ zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania siÄ™ na poważne konsekwencje nie można wysÅ‚ać oferty ani zadzwonić do kogo siÄ™ chce z propozycjÄ… sprzedaży produktu. ZresztÄ… telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzÄ™dzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" staÅ‚o siÄ™ osobnÄ… branżą, z której usÅ‚ug korzysta coraz wiÄ™cej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coÅ› sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i Å‚atwej dostÄ™pnoÅ›ci wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele siÄ™ zmieniÅ‚o. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliÅ›my 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by siÄ™ znajdowaÅ‚, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarzÄ…dzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

 

Osoby które kupowały "Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Spis treści

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione Audiobook -- spis treści

 

Wstęp do wydania IV 9

 

Jeżeli ja mogłem... 11

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować 13

  • Inne spojrzenie 15
  • PieniÄ…dze 19
  • Przekonania 24
  • Zmiana przekonaÅ„ 29
  • Koncentracja 31
  • Zmiana koncentracji 35
  • Kontrola 43

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie 49

  • SkÄ…d siÄ™ biorÄ… decyzje 52
  • Chcemy czuć siÄ™ lepiej lub przestać czuć siÄ™ źle 54
  • Potrzeby 56
  • Pewność 58
  • Urozmaicenie 64
  • Uznanie 68
  • Przynależność 73
  • Rozwój 76
  • Prawa wpÅ‚ywu 79

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy 103

  • Dlaczego i jak 104
  • Pragnienia i cele 111
  • Technologia 127
  • Jak zdobywać wiedzÄ™? 128
  • Podsumowanie 136

RozdziaÅ‚ 4. Co na poczÄ…tek? Jak i gdzie szukać klientów 139

  • Lista kontaktów 146
  • Osoby wpÅ‚ywowe 147
  • Rekomendacje 149
  • Lista możliwoÅ›ci 157
  • Nawyki 163

RozdziaÅ‚ 5. Jak umówić siÄ™ na spotkanie handlowe 179

  • Rozmowa telefoniczna 184

Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe 223

  • Etap pierwszy - nawiÄ…zanie kontaktu i zbudowanie relacji 226
  • Etap drugi - zbieranie informacji i/lub uÅ›wiadamianie potrzeb 242
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja 257
  • Kolejny krok 290

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach 291

  • Różnice indywidualne 298
  • Metaprogramy 298
  • Systemy reprezentacji 314
  • PiÄ™cioczynnikowy Model OsobowoÅ›ci 317

Rozdział 8. Czym jest network marketing 325

  • Konflikt relacji 338
  • Mentalność pracownika 341
  • Piramida 344
  • Masz do mnie interes... 348
  • LÄ™k 349
  • Jak osiÄ…gnąć sukces w MLM? 351
  • Moje doÅ›wiadczenia 358

Zakończenie 363

Wywiady z handlowcami 369

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.