Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu - Onepress

ISBN: 978-83-283-7585-7
stron: 206, Format: mp3
Data wydania: 2021-02-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 39,09 zł)
Oszczędzasz: 67% (-26,19 zł)
Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.
Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.
Osoby które kupowały "Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
 - Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
 - Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
 - Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
 
Spis treści
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu Audiobook -- spis treści
Wstęp 9
- Piszę zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn 12
 - Produkt to nie tylko produkt 12
 - Handlowcy i sprzedawcy 12
 
Rozdział 1. Klient ten sam, a jednak inny 15
- Klient musi mieć problem lub widzieć wyraźne korzyści, które Twój produkt mu przyniesie 18
 - Klient może zaakceptować cenę, jaką oferujesz, i formę finansowania zakupu, którą mu zaproponujesz 24
 - Klient jest w stanie podjąć decyzję 25
 - Klient powinien Cię akceptować 29
 
Rozdział 2. Właściwe podejście 31
- Wizerunek firmy (marki), produktu 43
 - Właściwa postawa 44
 - Wiedza produktowa, branżowa i o stanie gospodarki 47
 - Argumentowanie, przekonywanie i empatia 52
 
Rozdział 3. Łatwiejsze zakupy 61
- Nie przekazuj zbyt wielu informacji 65
 - Ogranicz liczbę opcji do wyboru 66
 - Bądź dyspozycyjny, łatwo dostępny i odpowiadaj na zapytania jak najszybciej 67
 - Upraszczaj proces zakupowy 68
 - Po zakupie skontaktuj się z klientem 69
 - Jak wpływać na decyzje? 70
 - Zwiększanie ilości działań w zakresie poszukiwania i pozyskiwania klientów 73
 - Zmiana sposobu prowadzenia rozmowy handlowej 76
 - Poczucie kontroli 80
 - Wyznacz swój cel i BATNĘ 82
 - Przewiduj zachowania i argumenty oraz koryguj swoje działania 84
 
Rozdział 4. Wpływ i zrozumienie 91
- Zrozum 93
 - Okazuj empatię 95
 - Odzwierciedlaj 97
 - Nawiązuj 98
 - Przytaczaj przykłady 100
 - Sugeruj 102
 - Dawaj do myślenia 108
 - Negacje 109
 - Operatory 111
 - Cierpienie i przyjemność 114
 
Rozdział 5. Powrót telefonu 117
- To, czego nie widać, jest o wiele bardziej widoczne, niż może się wydawać 121
 - Czas na rozmowę 126
 - Jak rozmawiać w dobie kryzysu 129
 - Informacje o kliencie 130
 - Cele 131
 - BATNA 132
 - Treść rozmowy 135
 - Schemat rozmowy 141
 - Scenariusz rozmowy 143
 - Zastrzeżenia 145
 
Rozdział 6. Nie daj się! 147
- Działania i efekty 162
 - Wizja 178
 
Rozdział 7. Zawsze jest sposób 181
- Redefinicja problemu - metoda "dlaczego" 192
 - Benchmarking 196
 - Mapy myśli 196
 - Metoda inwentaryzacji - sporządzanie listy atrybutów 202
 





