reklama - zainteresowany?

Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - Onepress

Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-4885-6
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Sprzedaż

Kolejna odsÅ‚ona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców!

WiÄ™kszość ludzi kocha kupować. Mniej wiÄ™cej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiajÄ… zakupy, nie znoszÄ… sprzedawców. Dzieje siÄ™ tak, ponieważ czÄ™sto za sprzedawanie biorÄ… siÄ™ ludzie… którzy tego nie lubiÄ…. Mimo że wiedzÄ…, iż bez przedstawicieli handlowych nie poradzi sobie niemal żadna firma. Mimo że zdajÄ… sobie sprawÄ™ z tego, iż zawód handlowca może przynosić naprawdÄ™ duże dochody. Mimo że jest to praca w miarÄ™ samodzielna, dajÄ…ca dużo swobody w zakresie organizacji czasu, zarzÄ…dzania samym sobÄ… oraz doboru Å›rodków prowadzÄ…cych do celu.

Prawda jest taka, że zawód sprzedawcy nie jest dla każdego. Trzeba mieć naturÄ™ wojownika, by z determinacjÄ… walczyć o obrót przekÅ‚adajÄ…cy siÄ™ na wÅ‚asne dochody. RównoczeÅ›nie konieczna jest cierpliwość mnicha, pozwalajÄ…ca bez zdenerwowania czekać na finalizacjÄ™ dużych kontraktów. Dobry sprzedawca musi wreszcie autentycznie interesować siÄ™ ludźmi, by stać siÄ™ najlepszym doradcÄ… i przyjacielem swojego klienta. Wszystkie te cechy to Å›wietny wstÄ™p do bycia dobrym handlowcem, ale to za maÅ‚o, by stać siÄ™ mistrzem! Trzeba jeszcze do perfekcji opanować narzÄ™dzia, jakimi posÅ‚ugujÄ… siÄ™ magowie sprzedaży. Ta książka to Twój podrÄ™czny zestaw zaklęć handlowych, o których skutecznoÅ›ci przekonaÅ‚o siÄ™ już wielu polskich sprzedawców. SiÄ™gnij po niÄ… i doÅ‚Ä…cz do mistrzów sprzedaży!

Uwaga! Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o rozdział poświęcony network marketingowi.

ZaÅ‚Ä…czona pÅ‚yta audio CD zawiera zapis wywiadów, które autor przeprowadziÅ‚ z jednymi z najlepszych sprzedawców w Polsce.

Patron merytoryczny:

 

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treści

Trudne poczÄ…tki (9)

1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)

  • Inne spojrzenie (15)
  • PieniÄ…dze (19)
  • Przekonania (24)
  • Zmiana przekonaÅ„ (29)
  • Koncentracja (31)
  • Zmiana koncentracji (34)
  • Kontrola (43)

2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)

  • SkÄ…d siÄ™ biorÄ… decyzje (48)
  • Chcemy czuć siÄ™ lepiej lub przestać czuć siÄ™ źle (50)
  • Potrzeby (51)
  • Pewność (53)
  • Urozmaicenie (59)
  • Uznanie (63)
  • Przynależność (68)
  • Rozwój (70)
  • Prawa wpÅ‚ywu (74)

3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (97)

  • Dlaczego i jak (98)
  • Cele (105)
  • Technologia (129)
  • Jak zdobywać wiedzÄ™? (130)
  • Podsumowanie (138)

4. Co na poczÄ…tek? Jak i gdzie szukać klientów (141)

  • Lista kontaktów (146)
  • Osoby wpÅ‚ywowe (147)
  • Rekomendacje (149)
  • Lista możliwoÅ›ci (155)
  • Nawyki (157)

5. Jak siÄ™ spotkać? Jak umówić siÄ™ na spotkanie handlowe (163)

  • Rozmowa telefoniczna (167)

6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (203)

  • Etap pierwszy - nawiÄ…zanie kontaktu i zbudowanie relacji (206)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uÅ›wiadamianie potrzeb (220)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (234)
  • Kolejny krok (262)

7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (263)

  • Różnice indywidualne (269)
  • Metaprogramy (270)
  • Systemy reprezentacji (286)
  • PiÄ™cioczynnikowy Model OsobowoÅ›ci (289)

8. Networkmarketing. Sprzedaż czy nie sprzedaż? (297)

  • Konflikt relacji (307)
  • Mentalność pracownika (310)
  • Piramida (312)
  • Masz do mnie interes... (314)

Zakończenie (322)

Zawartość CD (327)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.