Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - Onepress
ISBN: 978-83-246-4885-6
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)
Kolejna odsÅ‚ona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców!
WiÄ™kszość ludzi kocha kupować. Mniej wiÄ™cej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiajÄ… zakupy, nie znoszÄ… sprzedawców. Dzieje siÄ™ tak, ponieważ czÄ™sto za sprzedawanie biorÄ… siÄ™ ludzie… którzy tego nie lubiÄ…. Mimo że wiedzÄ…, iż bez przedstawicieli handlowych nie poradzi sobie niemal żadna firma. Mimo że zdajÄ… sobie sprawÄ™ z tego, iż zawód handlowca może przynosić naprawdÄ™ duże dochody. Mimo że jest to praca w miarÄ™ samodzielna, dajÄ…ca dużo swobody w zakresie organizacji czasu, zarzÄ…dzania samym sobÄ… oraz doboru Å›rodków prowadzÄ…cych do celu.
Prawda jest taka, że zawód sprzedawcy nie jest dla każdego. Trzeba mieć naturÄ™ wojownika, by z determinacjÄ… walczyć o obrót przekÅ‚adajÄ…cy siÄ™ na wÅ‚asne dochody. RównoczeÅ›nie konieczna jest cierpliwość mnicha, pozwalajÄ…ca bez zdenerwowania czekać na finalizacjÄ™ dużych kontraktów. Dobry sprzedawca musi wreszcie autentycznie interesować siÄ™ ludźmi, by stać siÄ™ najlepszym doradcÄ… i przyjacielem swojego klienta. Wszystkie te cechy to Å›wietny wstÄ™p do bycia dobrym handlowcem, ale to za maÅ‚o, by stać siÄ™ mistrzem! Trzeba jeszcze do perfekcji opanować narzÄ™dzia, jakimi posÅ‚ugujÄ… siÄ™ magowie sprzedaży. Ta książka to Twój podrÄ™czny zestaw zaklęć handlowych, o których skutecznoÅ›ci przekonaÅ‚o siÄ™ już wielu polskich sprzedawców. SiÄ™gnij po niÄ… i doÅ‚Ä…cz do mistrzów sprzedaży!
Uwaga! Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o rozdział poświęcony network marketingowi.
ZaÅ‚Ä…czona pÅ‚yta audio CD zawiera zapis wywiadów, które autor przeprowadziÅ‚ z jednymi z najlepszych sprzedawców w Polsce.
Patron merytoryczny:
Osoby które kupowały "Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treści
Trudne poczÄ…tki (9)
1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)
- Inne spojrzenie (15)
- PieniÄ…dze (19)
- Przekonania (24)
- Zmiana przekonań (29)
- Koncentracja (31)
- Zmiana koncentracji (34)
- Kontrola (43)
2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)
- SkÄ…d siÄ™ biorÄ… decyzje (48)
- Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (50)
- Potrzeby (51)
- Pewność (53)
- Urozmaicenie (59)
- Uznanie (63)
- Przynależność (68)
- Rozwój (70)
- Prawa wpływu (74)
3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (97)
- Dlaczego i jak (98)
- Cele (105)
- Technologia (129)
- Jak zdobywać wiedzę? (130)
- Podsumowanie (138)
4. Co na poczÄ…tek? Jak i gdzie szukać klientów (141)
- Lista kontaktów (146)
- Osoby wpływowe (147)
- Rekomendacje (149)
- Lista możliwości (155)
- Nawyki (157)
5. Jak siÄ™ spotkać? Jak umówić siÄ™ na spotkanie handlowe (163)
- Rozmowa telefoniczna (167)
6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (203)
- Etap pierwszy - nawiÄ…zanie kontaktu i zbudowanie relacji (206)
- Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (220)
- Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (234)
- Kolejny krok (262)
7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (263)
- Różnice indywidualne (269)
- Metaprogramy (270)
- Systemy reprezentacji (286)
- Pięcioczynnikowy Model Osobowości (289)
8. Networkmarketing. Sprzedaż czy nie sprzedaż? (297)
- Konflikt relacji (307)
- Mentalność pracownika (310)
- Piramida (312)
- Masz do mnie interes... (314)
Zakończenie (322)
Zawartość CD (327)