reklama - zainteresowany?

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - Onepress

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
mp3
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-6329-8
stron: 376, Format: mp3
Data wydania: 2019-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 54,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-30,19 zł)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Tagi: Sprzedaż

Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Spis treści

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.