reklama - zainteresowany?

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - Onepress

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
mp3
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-6329-8
stron: 376, Format: mp3
Data wydania: 2019-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 54,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-30,19 zł)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Tagi: Sprzedaż

Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia siÄ™ w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega Å›wiat wokóÅ‚ nas. Inny jest sam rynek - co chwilÄ™ pojawiajÄ… siÄ™ na nim nowe produkty i usÅ‚ugi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzÄ… w niepamięć. Coraz wiÄ™ksza wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwoÅ›ci, z których mogÄ… korzystać, sprawiajÄ…, że zmieniajÄ… siÄ™ zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania siÄ™ na poważne konsekwencje nie można wysÅ‚ać oferty ani zadzwonić do kogo siÄ™ chce z propozycjÄ… sprzedaży produktu. ZresztÄ… telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzÄ™dzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" staÅ‚o siÄ™ osobnÄ… branżą, z której usÅ‚ug korzysta coraz wiÄ™cej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coÅ› sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i Å‚atwej dostÄ™pnoÅ›ci wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele siÄ™ zmieniÅ‚o. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliÅ›my 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by siÄ™ znajdowaÅ‚, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarzÄ…dzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Spis treści

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.