reklama - zainteresowany?

Miasto jako produkt skumulowany - Onepress

Miasto jako produkt skumulowany
ebook
Autor: Dariusz Zawada
ISBN: 978-83-7941-401-7
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,05 zł (poprzednio: 53,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,95 zł)

Dodaj do koszyka Miasto jako produkt skumulowany

Tagi: Sprzedaż

Produkty miejskie decydują o jakości życia w mieście !!!
- Produkt gospodarczy określa walory pracy i "oferuje" pracę o zadowalających zarobkach
- Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia i wychowaniu dzieci, pomocy rodzinie i rozwojowi kultury
- Produkt logistyczny umożliwia zaspokajanie potrzeb szybkiego, bezpiecznego i wygodnego poruszania się po mieście
- Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia, wychowaniu dzieci, rozwojowi duchowemu, pomocy rodzinie i ożywieniu kultury
- Produkt mieszkaniowy decyduje o walorach zamieszkania i określa standard mieszkaniowy
- Produkt instytucjonalny miasta wskazuje jakość usług świadczonych przez instytucje miejskie
- Produkt przestrzenny określa ład przestrzenny miasta
- Produkt ekologiczny wskazuje na walory środowiska miejskiego

Miasto, które chce być konkurencyjne powinno budować atrakcyjne "produkty": gospodarcze, turystyczne, logistyczne, społeczne, instytucjonalne, mieszkaniowe, ekologiczne i przestrzenne oraz produkt skumulowany miasta.

Dodaj do koszyka Miasto jako produkt skumulowany

 

Osoby które kupowały "Miasto jako produkt skumulowany", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Miasto jako produkt skumulowany

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Miasto jako produkt skumulowany

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.