reklama - zainteresowany?

Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej - Onepress

Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej
ebook
Autor: Alina Gorczyńska
ISBN: 978-83-7941-402-4
stron: 225, Format: ebook
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,90 zł (poprzednio: 54,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,10 zł)

Dodaj do koszyka Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej

Tagi: Sprzedaż

Wobec postępujących procesów integracji i globalizacji, problem międzynarodowej ekspansji staje się nader aktualny. Przedsiębiorstwa funkcjonujące w nowych warunkach spowodowanych przez liberlizację przepływów handlowych i kapitałowych oraz rozwój nowych technologii, mogą coraz swo­bodniej rozszerzać działalność na rynki zagraniczne. W literaturze problem międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw ogranicza się do wskazania form międzynarodowej ekspansji, z uwzględnieniem uwarunkowań kraju lokalizacji. Nie podejmuje się jednak oceny międzynarodowej ekspansji z punktu widzenia kreacji rynkowej wartości przedsiębiorstwa, a przecież zmiany zachodzące w otoczeniu stwarzają podstawy do międzynarodowej ekspansji, która dla wielu przedsiębiorstw staje się naturalną drogą rozwoju.

Niniejsza publikacja rozpatruje problem międzynarodowej ekspansji z punktu widzenia poszukiwań źródeł wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstw. Całość rozważań została zawarta w trzech częściach pracy. Pierwsza część zawiera modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw, począwszy od zdefiniowania pojęć, poprzez przedstawienie uwarunkowań podejmowania międzynarodowej ekspansji, wskazanie wzrostu wartości rynkowej jako celu ekspansji do przedstawienia źródeł tej wartości. Ujęcie modelowe międzynarodowej ekspansji doprowadziło do wyznaczenia macierzy i ścieżek ekspansji. Druga część pracy prezentuje poszczególne formy międzynarodowej ekspansji, poprzez ukazanie uwarunkowań ich podejmowania, a następnie przedstawienie ich w formie łańcucha wartości i wskazanie źródeł wzrostu wartości rynkowej. Rozważania teoretyczne poparte są częścią empiryczną, ukazującą problem międzynarodowej ekspansji wśród polskich przedsiębiorstw. Część empiryczna to również prezentacja międzynarodowej ekspansji trzech polskich firm: LPP, Comarch oraz Bioton, z przedstawieniem ścieżek ich ekspansji, łańcuchów wartości oraz wskazaniem źródeł wzrostu ich wartości na skutek ekspansji. Część ta stanowi przełożenie koncepcji i modeli teoretycznych, zbudowanych w poprzednich częściach, na grunt praktyki.

Dodaj do koszyka Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej

 

Osoby które kupowały "Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej

Spis treści

Dodaj do koszyka Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.