reklama - zainteresowany?

Metody wspierania procesu sprzedaży - Onepress

Metody wspierania procesu sprzedaży
ebook
Autor: Jolanta Tkaczyk, Ewa Wytrążek, Jakub Lewandowski
ISBN: 978-83-255-0084-9
stron: 31, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,50 zł

Dodaj do koszyka Metody wspierania procesu sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma - klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady właściwego wykorzystania reklam podstawowe cele merchandisingu przykłady aranżacji przestrzeni handlowej rodzaje ekspozycji sponsoring jako narzędzie kreowania nowego wizerunku firmy

Dodaj do koszyka Metody wspierania procesu sprzedaży

 

Osoby które kupowały "Metody wspierania procesu sprzedaży", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Metody wspierania procesu sprzedaży

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Metody wspierania procesu sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.