Metody wspierania procesu sprzedaży - Onepress

ISBN: 978-83-255-0084-9
stron: 31, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,50 zł
Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma - klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady właściwego wykorzystania reklam podstawowe cele merchandisingu przykłady aranżacji przestrzeni handlowej rodzaje ekspozycji sponsoring jako narzędzie kreowania nowego wizerunku firmy
Osoby które kupowały "Metody wspierania procesu sprzedaży", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,19 zł, (14,90 zł -73%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione 53,21 zł, (14,90 zł -72%)