reklama - zainteresowany?

Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III - Onepress

Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Autor: Jay Diamond, Ellen Diamond
Tytuł oryginału: Contemporary Visual Merchandising and Environmental Design, Third Edition
Tłumaczenie: Emilia Hahn (wstęp, rozdz. 1-7), Magdalena Strzelecka (rozdz. 8-15)
ISBN: 978-83-246-0565-1
stron: 520, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-09-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 79,00 zł

Dodaj do koszyka Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Tagi: Sprzedaż

Magia przestrzeni handlowej

  • Czym ożywić maÅ‚y sklep, restauracjÄ™ i galeriÄ™ handlowÄ…?
  • Jak podÅ›wietlać produkty i budować urzekajÄ…cy klimat zakupów?
  • Kolorowe strony i przeglÄ…d witryn internetowych o aranżacji powierzchni sprzedaży

Aranżacja przestrzeni sprawia, że z restauracji fast food wychodzimy szybko, zwalniając miejsce dla następnych klientów. Gdy wybieramy się do supermarketu po chleb, pokonujemy paręset metrów między półkami i wychodzimy z całym koszykiem nieplanowanych zakupów. Intuicyjnie wybieramy te kosmetyki i mięsa, które są lepiej podświetlone. A w dobrze zaprojektowanym salonie jubilerskim wysokie ceny biżuterii wydają nam się bardziej uzasadnione.

Niektóre z tych trików już znamy i wiemy, że nie sposób im się oprzeć. Lecz to jedynie wierzchołek góry lodowej. Obecnie projektanci przestrzeni handlowych urzekają nas także zapachami i dźwiękami, pobudzają nasze pragnienia, ułatwiają (albo utrudniają) poruszanie się po dużych obiektach i tworzą porywające nastroje tematyczne.

Wiedzę zawartą w tej książce możesz wykorzystać zarówno w małym sklepie, punkcie gastronomicznym, jak i w dużym centrum. Możesz też pójść krok dalej i zostać zawodowym dekoratorem przestrzeni handlowych. Autorzy, doświadczeni projektanci sklepów i galerii, podpowiedzą Ci, jak:

  • stosować ruchome elementy aranżacji,
  • używać lamp punktowych, kwarcowych i wyÅ‚adowawczych,
  • oddziaÅ‚ywać na klientów bukietem zapachów,
  • planować przestrzeÅ„ otwartÄ… i zamkniÄ™tÄ…,
  • harmonijnie dobierać kolory i odwoÅ‚ywać siÄ™ do ich symboliki,
  • czytelnie przekazywać informacje (plakietki promocyjne, kierunkowskazy, obrazki),
  • wykorzystywać dźwiÄ™k (muzyka budujÄ…ca nastrój, komunikaty, odgÅ‚osy wewnÄ…trz i na zewnÄ…trz).

Autorzy, Jay i Ellen Diamond, od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży. Są również autorami wielu cenionych książek z tej dziedziny.

Dodaj do koszyka Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Spis treści

Dodaj do koszyka Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.