reklama - zainteresowany?

Mentalizm - Onepress

Mentalizm
ebook
Autor: Jacek Ponikiewski
ISBN: 9788377016503
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2013-02-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,58 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,90 zł)

Dodaj do koszyka Mentalizm

Tagi: Komunikacja i negocjacje

Publikacja "Mentalizm" zawiera nowatorskie i docenione przez ekspertów metody wywierania wpływu, które bazują na nowych technikach, jak analiza napięcia mięśniowego rozmówcy, albo też na nieznanych do tej pory konspektach psychoanalitycznych rozmów służb specjalnych. Wiedza ta zaadaptowana jest do zastosowań w życiu codziennym i biznesie. Książka zawiera techniki medytacyjne, mentalne, które autor stosuje prawdopodobnie jako jedyny w Polsce trener.

Dzięki tej książce m.in.:

- nabędziesz arsenał nietuzinkowych technik wywierania wpływu, od werbalnych do analizy napięcia mięśniowego rozmówcy lub analizy hormonalnej na podstawie stanów emocjonalnych;

- zbudujesz własną sylwetkę mentalną, dzięki której będziesz działać skutecznie i jednocześnie zgodnie z wyznawanymi wartościami;

- będziesz mógł pracować również z energią, dzięki ćwiczeniom mentalnym pochodzącym z początków cywilizacji zachodniej, które na rynku szkoleń są novum, lecz novum skutecznym.

To książka dla tych, którzy w swoim działaniu kierują się nie tylko skutecznością, ale także (a może przede wszystkim) prawdą i szczerością. Co zrobić, by w poniedziałek rano nie być niezadowolonym, udając się do pracy, by w środę nie myśleć z tęsknotą o piątku, by w sobotę nie martwić się, że w niedzielę kończy się weekend? Życie jest chwilą. Książka Jacka Ponikiewskiego pokazuje, jak z tej chwili korzystać. Słynne carpe diem nabiera nowego znaczenia. Jeśli więc i Ty traktujesz osiągnięcie sukcesu jako środek, a nie jako cel, to jest idealna książka dla Ciebie! Jagoda Bloch

Dodaj do koszyka Mentalizm

Spis treści

Mentalizm eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Mentalizm

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.