reklama - zainteresowany?

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów - Onepress

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów
Autor: Ślifirska Aleksandra
ISBN: 978-8-3011-8005-8
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Public Relations

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:

 

  • Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

 

Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Książka otrzymała Nagrodę Czytelników dla polskiego autora konkursu Książka dla trenera!

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.