reklama - zainteresowany?

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów. - Onepress

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
ebook
Autor: Aleksandra Ślifirska
ISBN: 978-8-3011-8584-8
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 43,20 zł (poprzednio: 53,33 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,13 zł)

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

Tagi: Komunikacja i negocjacje

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,  Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,   Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,  Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,  Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,  Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,  Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,  Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,   Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,  Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,  Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.  Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

Spis treści

Medialne lwy dla rekin

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.