reklama - zainteresowany?

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży - Onepress

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Autor: Chris Kraft
ISBN: 978-83-283-2840-2
stron: 344, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2016-09-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 48,06 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,16 zł)

Dodaj do koszyka Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki

Niedobór klientów, niskie przychody. CzÄ™sta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciÄ…ga siÄ™, pogÅ‚Ä™bia, zaczyna brakować pieniÄ™dzy... Rodzi siÄ™ pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesowÄ… metamorfozÄ™ i raz jeszcze wystartować. Z innÄ… ofertÄ…, know-how, innym zespoÅ‚em. Jednak firmie, która jest w doÅ‚ku, czÄ™sto brakuje Å›rodków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjÄ™cia radykalnych ruchów. I caÅ‚e szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy Å›wiat wywróci siÄ™ do góry nogami, warto spróbować czegoÅ› subtelniejszego. Zanim rozpali siÄ™ rewolucjÄ™ , dobrze jest upewnić siÄ™, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje siÄ™ po stronie codziennych drobiazgów — umiejÄ™tnoÅ›ci oraz organizacji pracy dziaÅ‚u handlowego, wewnÄ™trznej i zewnÄ™trznej komunikacji, relacji miÄ™dzy kierownictwem a zespoÅ‚em handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować. Przeczytaj o:
  • 62 powodach sÅ‚abej sprzedaży;
  • 71 narzÄ™dziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
  • 57 zdefiniowanych obszarach zwiÄ…zanych z rozwijaniem sprzedaży.
CaÅ‚ość uzupeÅ‚niajÄ… informacje, za które w firmie konsultingowej zapÅ‚acisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w peÅ‚ni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieÅ„stwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza siÄ™ ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolÄ… Ci przeprowadzić wÅ‚asne badania, które odpowiedzÄ… na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak sÄ… przygotowane do tego siÅ‚y handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz siÄ™ budować atuty, które pomogÄ… wygrywać z konkurencjÄ….

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.
Chris Kraft — sprzedażą trudni siÄ™ od ponad dwóch dekad, z czego wiÄ™cej niż jednÄ… spÄ™dziÅ‚ na stanowiskach kierowniczych. PrzeszedÅ‚ wszystkie szczeble handlowej kariery: od ekspedienta po dyrektora handlowego w korporacji przemysÅ‚owej, od specjalisty ds. sprzedaży po stratega rozwoju, prowadzÄ…cego restrukturyzacje działów handlowych. Jest autorem wielu udanych strategii rozwoju sprzedaży i elektronicznych narzÄ™dzi zwiÄ™kszania sprzedaży. Zawodowo zajmuje siÄ™ eksponowaniem, a najczęściej budowaniem od zera „atutów zakupowych”, które pomagajÄ… częściej wygrywać z konkurencjÄ…. Buduje programy audytu i ratingu firm handlowych oraz firmowe bazy wiedzy dla personelu handlowego i kadry menedżerskiej.

Dodaj do koszyka Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Spis treści

Dodaj do koszyka Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.