Marketingowe zarzÄ…dzanie aptekÄ… - Onepress
ISBN: 978-8-3264-4114-1
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiÅ‚y apteki przed nowymi wyzwaniami. StaÅ‚e ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagajÄ… zmiany strategii marketingowego zarzÄ…dzania tymi placówkami.
W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. PozwalajÄ… one zapewnić satysfakcjÄ™ pacjentów oraz umożliwić aptece osiÄ…gniÄ™cie wÅ‚aÅ›ciwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniajÄ… siÄ™ do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce omówiono:
Osoby które kupowały "Marketingowe zarządzanie apteką", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)