reklama - zainteresowany?

Marketingowe zarzÄ…dzanie aptekÄ… - Onepress

Marketingowe zarzÄ…dzanie aptekÄ…
Autor: Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
ISBN: 978-8-3264-4114-1
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Marketingowe zarzÄ…dzanie aptekÄ…

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Sprzedaż | Zarządzanie

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiÅ‚y apteki przed nowymi wyzwaniami. StaÅ‚e ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagajÄ… zmiany strategii marketingowego zarzÄ…dzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. PozwalajÄ… one zapewnić satysfakcjÄ™ pacjentów oraz umożliwić aptece osiÄ…gniÄ™cie wÅ‚aÅ›ciwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniajÄ… siÄ™ do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce omówiono:

- zasady efektywnego zarzÄ…dzania asortymentem leków,
- sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
- reguły ustalania cen,
- metody skutecznej komunikacji z pacjentami.

Dodaj do koszyka Marketingowe zarzÄ…dzanie aptekÄ…

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketingowe zarzÄ…dzanie aptekÄ…

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.