reklama - zainteresowany?

Marketingowe zarządzanie apteką - Onepress

Marketingowe zarządzanie apteką
Autor: Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
ISBN: 978-8-3264-4114-1
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Marketingowe zarządzanie apteką

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Sprzedaż | Zarządzanie

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce omówiono:

- zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,
- sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
- reguły ustalania cen,
- metody skutecznej komunikacji z pacjentami.

Dodaj do koszyka Marketingowe zarządzanie apteką

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketingowe zarządzanie apteką

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.