reklama - zainteresowany?

Marketing żywności - Onepress


Autor: Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol
ISBN: 978-8-3264-4417-3
stron: 566, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 76,28 zł (poprzednio: 88,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,42 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Public Relations | Sprzedaż | Zarządzanie

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.

Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:

  • specyfika rynku żywności,
  • mechanizmy funkcjonowania i struktura,
  • wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
  • charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów,
  • rola ceny,
  • komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
  • informacja rynkowa istota,
  • zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Marketing żywności", wybierały także:

  • Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu
  • Spotkania biznesowe
  • Sztuka wojny (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)

Dodaj do koszyka

Spis treści

Marketing żywności -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.