Marketing żywności - Onepress

ISBN: 978-8-3264-4417-3
stron: 566, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 76,28 zł (poprzednio: 88,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,42 zł)
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.
Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:
- specyfika rynku żywności,
- mechanizmy funkcjonowania i struktura,
- wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
- charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów,
- rola ceny,
- komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
- informacja rynkowa istota,
- zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
Osoby które kupowały "Marketing żywności", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)