reklama - zainteresowany?

Marketing żywności - Onepress

Marketing żywności
Autor: Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol
ISBN: 978-8-3264-4417-3
stron: 566, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 76,28 zł (poprzednio: 88,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,42 zł)

Dodaj do koszyka Marketing żywności

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Public Relations | Sprzedaż | Zarządzanie

Książka przybliża problematykÄ™ wspóÅ‚czesnego marketingu żywnoÅ›ci, dostarczajÄ…c odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiÄ…ce ofertÄ™ wartoÅ›ci i zarzÄ…dzać nimi, w jaki sposób kreować markÄ™ produktu żywnoÅ›ciowego, jak prowadzić komunikacjÄ™ z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertÄ™ asortymentowÄ… produktów żywnoÅ›ciowych.

SzczegóÅ‚owej analizie poddano nastÄ™pujÄ…ce zagadnienia:

  • specyfika rynku żywnoÅ›ci,
  • mechanizmy funkcjonowania i struktura,
  • wybrane aspekty zachowaÅ„ konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
  • charakterystyka wspóÅ‚czesnych narzÄ™dzi marketingowych na rynku żywnoÅ›ci produkt i marka jako oferta wartoÅ›ci dla konsumentów,
  • rola ceny,
  • komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
  • informacja rynkowa istota,
  • zakres, rodzaje i procedura badaÅ„ marketingowych dotyczÄ…cych marek, cen, skutecznoÅ›ci komunikacji marketingowej i dystrybucji.

Dodaj do koszyka Marketing żywności

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing żywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.