reklama - zainteresowany?

Marketing relacji Teoria i praktyka - Onepress

Marketing relacji Teoria i praktyka
Autor: Mitręga Maciej
ISBN: 978-8-3755-6066-4
stron: 144, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,95 zł (poprzednio: 36,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,03 zł)

Dodaj do koszyka Marketing relacji Teoria i praktyka

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Obsługa klienta

Pomimo wzrostu popularnoÅ›ci koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu wystÄ™pujÄ… znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badaÅ„ relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkujÄ… powstanie trwaÅ‚ych relacji pomiÄ™dzy przedsiÄ™biorstwem i konsumentem.

Książka zostaÅ‚a zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki ksztaÅ‚towania trwaÅ‚ych relacji z klientem. Praca skÅ‚ada siÄ™ z czterech rozdziaÅ‚ów.

Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym

rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami.

Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei

rozdziaÅ‚ IV poÅ›wiÄ™cony zostaÅ‚ uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w dziaÅ‚alnoÅ›ci polskich przedsiÄ™biorstw. SpoÅ›ród czynników otoczenia szczególnÄ… uwagÄ™ poÅ›wiÄ™cono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. RozdziaÅ‚ ten koÅ„czy prezentacja wyników badaÅ„ bezpoÅ›rednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowaÅ„ rozwoju relacji firma-klient.

Dodaj do koszyka Marketing relacji Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing relacji Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.