reklama - zainteresowany?

Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta - Onepress

Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
Tłumaczenie: Juchniewicz Adam
ISBN: 978-8-3752-6665-8
stron: 340, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.

W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

 

Osoby które kupowały "Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
  • Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Spis treści

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.