Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta - Onepress
TÅ‚umaczenie: Juchniewicz Adam
ISBN: 978-8-3752-6665-8
stron: 340, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)
W ciÄ…gu ostatnich dziesiÄ™ciu lat marki prywatne detalistów rozwijaÅ‚y siÄ™ w tempie dwukrotnie szybszym od sÅ‚ynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjÄ…tkowego podejÅ›cia zarówno od detalistów, jak i wÅ‚aÅ›cicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne okreÅ›lenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.
W książce omówiono zarówno niebezpieczeÅ„stwa, jak i nowe możliwoÅ›ci bÄ™dÄ…ce skutkiem gwaÅ‚townego wzrostu marek detalistów.
Autorzy stworzyli konkretny program dziaÅ‚ania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarzÄ…dzajÄ…cej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejÄ…cych szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeÅ„ i radzeniu sobie z nimi.
Osoby które kupowały "Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)