reklama - zainteresowany?

Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta - Onepress

Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
TÅ‚umaczenie: Juchniewicz Adam
ISBN: 978-8-3752-6665-8
stron: 340, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

W ciÄ…gu ostatnich dziesiÄ™ciu lat marki prywatne detalistów rozwijaÅ‚y siÄ™ w tempie dwukrotnie szybszym od sÅ‚ynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjÄ…tkowego podejÅ›cia zarówno od detalistów, jak i wÅ‚aÅ›cicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne okreÅ›lenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.

W książce omówiono zarówno niebezpieczeÅ„stwa, jak i nowe możliwoÅ›ci bÄ™dÄ…ce skutkiem gwaÅ‚townego wzrostu marek detalistów.

Autorzy stworzyli konkretny program dziaÅ‚ania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarzÄ…dzajÄ…cej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejÄ…cych szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeÅ„ i radzeniu sobie z nimi.

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

 

Osoby które kupowały "Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Naturalne sukcesy w sprzedaży
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.