reklama - zainteresowany?

Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie - Onepress

Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie
ebook
Autor: Harvey Mackay
ISBN: 978-83-774-6453-3
stron: 380, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,89 zł

Dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie

Tagi: Sprzedaż

Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki PÅ‚ywaj z rekinami i nie daj siÄ™ pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt zostaÅ‚y zaliczone przez New York Timesa do najbardziej inspirujÄ…cych książek biznesowych wszech czasów. Teraz Mackay powraca z podsumowaniem dziesiÄ™cioleci sprzedażowego know-how dziÄ™ki którym ludzie czynu mogÄ… zdobyć umiejÄ™tność finalizacji transakcji i osiÄ…gania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwoÅ‚ujÄ… siÄ™ do sprawdzonych metod i praktycznych doÅ›wiadczeÅ„. DotyczÄ… internetu, LinkedIn i Facebooka. Jak zauważa Mackay, każdy, poczÄ…wszy od piÄ™cioletniego wÅ‚aÅ›ciciela stoiska z lemoniadÄ… aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy 250 megawatów, może siÄ™ z tej książki czegoÅ› nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalnoÅ›ci klienta, czy pokonywaniu oporu, autor wyraża swojÄ… pasjÄ™ i wiedzÄ™ we wÅ‚aÅ›ciwym sobie lekkim i energicznym stylu. Jako że przez caÅ‚e życie doskonaliÅ‚ siÄ™ w grze sprzedaży, przez kolejne dziesiÄ™ciolecia Mackay zdoÅ‚aÅ‚ zgromadzić spory zasób tajników, mÄ…droÅ›ci i anegdot. Każdy kolejny rozdziaÅ‚ koÅ„czy siÄ™ zapadajÄ…cym w pamięć MoraÅ‚em Mackaya. Oto kilka przykÅ‚adów: PorażkÄ… nie jest upadek, lecz trwanie na dnie. Grube ryby to tak naprawdÄ™ maÅ‚e rybki, które nigdy siÄ™ nie poddajÄ…. Sprzedawca mówi, dobry sprzedawca wyjaÅ›nia a Å›wietny sprzedawca pokazuje. Skupiaj uwagÄ™ na obwarzanku, a nie na dziurze w Å›rodku. DźwiÄ™k niesie siÄ™ dalej, gdy to inni dujÄ… w twój róg. Ludzie zaczynajÄ… odnosić sukcesy w momencie, gdy postanowiÄ… to robić. Pierwiastek ludzki nadal stanowi najważniejsze narzÄ™dzie sprzedawcy, nawet w naszym pÄ™dzÄ…cym do przodu i opanowanym przez technologie Å›wiecie. Nikt inny tak skutecznie jak Harvey Mackay nie pokaże ci, jak stać siÄ™ tryskajÄ…cym energiÄ…, zdeterminowanym i kreatywnym wulkanem sprzedaży.

Dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie

 

Osoby które kupowały "Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie

Spis treści

Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie eBook -- spis treści

  • Opinie na temat szeÅ›ciu książek Harveya Mackaya, które trafiÅ‚y na listÄ™ bestsellerów New York Timesa
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Motto
  • PodziÄ™kowania
  • Nota autora
  • Przedmowa
  • Wprowadzenie
  • Prolog. Supergwiazdorstwo sprzedaży
  • TY
    • 1. Ranny ptaszek
    • 2. Uwierz w siebie
    • 3. Jeden czÅ‚owiek wielka różnica
    • 4. Lojalność w drobnych sprawach ma ogromnÄ… wartość
    • 5. Szukaj mentorów
    • 6. Ćwicz odpowiednio, żeby siÄ™ nie pomylić
    • 7. Ucz siÄ™ od legend
    • 8. Sprzedawać siebie
    • 9 Dobrze wywarte wrażenie
    • 10. Linkedln oraz Facebook uÅ›cisk dÅ‚oni w nowej odsÅ‚onie
    • 11. Dopracuj swoje główne argumenty sprzedażowe
    • 12. Lepiej wykazać siÄ™ pokorÄ…, niż skazać siÄ™ na upokorzenie
    • 13 BÄ…dź sobÄ…
    • 14. Zaufanie to podstawa
    • 15. Odkryj swój potencjaÅ‚
    • 16. Åšwietny sprzedawca koncentruje siÄ™ na kliencie
    • 17. Dbaj o dziecko, które jest w tobie
  • Wyobraźnia
    • 18. Wizualizacja sukcesu
    • 19. Putt jako sposób na przetrwanie
    • 20. Deszcz może wszystko poprawić
    • 21. Musisz mieć marzenie!
    • 22. Niech ci nie bÄ™dzie tÄ™skno do Miss America
    • 23. Przesuwanie linii celów
    • 24.Lista życzeÅ„
    • 25. Fantazje inspirujÄ… rzeczywistość
  • WytrwaÅ‚ość
    • 26. AbecadÅ‚o determinacji każdy to potrafi
    • 27. Kto rezygnuje, ten nigdy nie wygrywa
    • 28. Inwestycja w postaci 10 000 godzin
    • 29. Współczucie i ciebie podniesie na duchu
    • 30. Entuzjazm tylko ty możesz go w sobie rozpalić
    • 31. O entuzjazmie raz jeszcze
    • 28. To nastawienie wyznacza górny puÅ‚ap osiÄ…gnięć
    • 33. ZmieÅ„ sposób myÅ›lenia, a zmienisz swoje życie
    • 28. Swoje pozytywne ja masz tuż pod palcami
    • 35. Zmartwienia zaprzÄ…tajÄ… nam gÅ‚owÄ™ przedwczeÅ›nie
  • Niepowodzenia
    • 36. Nie ma lepszej szkoÅ‚y niż szkoÅ‚a przeciwnoÅ›ci losu
    • 37. Przezwyciężyć strach przed odmowÄ…
    • 38. Pokonaj odmowÄ™, zanim ona pokona ciebie
    • 39. Ci, którzy nie wiedzÄ…, nie wiedzÄ…, że nie wiedzÄ…
    • 40. Powroty to nie żarty
    • 41. Tych słów siÄ™ wystrzegaj
    • 42. WyÅ›cig na szczyt
    • 43. PowÄ…tpiewanie w siebie jako źródÅ‚o pewnoÅ›ci siebie
    • 44. Przegrać kilka wÅ‚aÅ›ciwych bitew, żeby wygrać wojnÄ™
    • 45. Nie zgadzaj siÄ™ na przegranÄ…
  • ZwyciÄ™ski krok
    • 46. Darowanemu muÅ‚owi w zÄ™by siÄ™ nie zaglÄ…da
    • 47. Najbardziej uważna publiczność
    • 48. Wprowadź siÄ™ w trans
    • 49. Daj sobie luz
    • 50. Psychologia doÅ‚ka
    • 51. Dobry wynik w krytycznym momencie
    • 52. Zapanuj nad niebezpiecznym dryfem apatii
    • 53. Odwaga to ciÄ™ odróżnia od tÅ‚umów
    • 54. Åšwietne rzeczy Å›wietnie siÄ™ sprzedajÄ…
    • 55. Ufaj swoim przeczuciom
    • 56. Od braku wyrazu do fajnoÅ›ci
    • 57. Pasja główna siÅ‚a sprawcza
    • 58. OdnieÅ› sukces jako indywidualista
    • 59. Internet jako skalpel sprzedaży
  • Kontakt
    • 60. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Nowy gigantyczny oÅ›rodek sprzedaży
    • 61. W grupie interesów
    • 62. PięćdziesiÄ…tka wcale nie musi być psychologicznym ograniczeniem prÄ™dkoÅ›ci
    • 63. Jak zarabiać na adeptach nowych technologii
    • 64. Sprzedaż w ukrytej kamerze
    • 65. ObsÅ‚uga klienta w nowej cyfrowej odsÅ‚onie
    • 66. ObsÅ‚uga klienta w epoce internetu
    • 67. Mackay 25 lista kontrolna. Przygotowania do spotkania sprzedażowego
    • 68. Nieodebrany serwis
    • 69. Jak wykorzystać Twittera do zwiÄ™kszania skutecznoÅ›ci sprzedaży
  • DoskonaÅ‚ość
    • 70. Dążenie do doskonaÅ‚oÅ›ci
    • 71. Sprzedaj siÄ™ pracy marzeÅ„
    • 72. Zakochaj siÄ™ w swojej pracy
    • 73. Uczciwość
    • 74. Twój charakter powinien być najmocniejszym punktem twojej charakterystyki
    • 75. Sieci bywajÄ… różne
    • 76. Rewolucja na finiszu
    • 77. Nikt nie uważa, że jest przeciÄ™tny
    • 78. Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci jako atut
    • 79. Klub, do którego warto należeć
    • 80. Do sprzedaży potrzeba czÅ‚owieka z krwi i koÅ›ci
    • 81. Sukces w sprzedaży. Przepis na wyróżnienie
    • 82. Siedem czynników sukcesu
  • MyÅ›li koÅ„cowe
    • Elitarna ósemka Mackaya (plus jedna pozycja dodatkowa). Lista książek o sprzedaży, które mogÄ… odmienić twoje życie
    • Druga nota autora
    • AbecadÅ‚o sprzedaży
    • Drugie Dziesięć PrzykazaÅ„
  • Spis treÅ›ci

Dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.