reklama - zainteresowany?

Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie - Onepress

Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie
ebook
Autor: Harvey Mackay
ISBN: 978-83-774-6453-3
stron: 380, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,89 zł

Dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie

Tagi: Sprzedaż

Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt zostały zaliczone przez New York Timesa do najbardziej inspirujących książek biznesowych wszech czasów. Teraz Mackay powraca z podsumowaniem dziesięcioleci sprzedażowego know-how dzięki którym ludzie czynu mogą zdobyć umiejętność finalizacji transakcji i osiągania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwołują się do sprawdzonych metod i praktycznych doświadczeń. Dotyczą internetu, LinkedIn i Facebooka. Jak zauważa Mackay, każdy, począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z lemoniadą aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy 250 megawatów, może się z tej książki czegoś nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalności klienta, czy pokonywaniu oporu, autor wyraża swoją pasję i wiedzę we właściwym sobie lekkim i energicznym stylu. Jako że przez całe życie doskonalił się w grze sprzedaży, przez kolejne dziesięciolecia Mackay zdołał zgromadzić spory zasób tajników, mądrości i anegdot. Każdy kolejny rozdział kończy się zapadającym w pamięć Morałem Mackaya. Oto kilka przykładów: Porażką nie jest upadek, lecz trwanie na dnie. Grube ryby to tak naprawdę małe rybki, które nigdy się nie poddają. Sprzedawca mówi, dobry sprzedawca wyjaśnia a świetny sprzedawca pokazuje. Skupiaj uwagę na obwarzanku, a nie na dziurze w środku. Dźwięk niesie się dalej, gdy to inni dują w twój róg. Ludzie zaczynają odnosić sukcesy w momencie, gdy postanowią to robić. Pierwiastek ludzki nadal stanowi najważniejsze narzędzie sprzedawcy, nawet w naszym pędzącym do przodu i opanowanym przez technologie świecie. Nikt inny tak skutecznie jak Harvey Mackay nie pokaże ci, jak stać się tryskającym energią, zdeterminowanym i kreatywnym wulkanem sprzedaży.

Dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie

Spis treści

Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie eBook -- spis treści

  • Opinie na temat sześciu książek Harveya Mackaya, które trafiły na listę bestsellerów New York Timesa
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Motto
  • Podziękowania
  • Nota autora
  • Przedmowa
  • Wprowadzenie
  • Prolog. Supergwiazdorstwo sprzedaży
  • TY
    • 1. Ranny ptaszek
    • 2. Uwierz w siebie
    • 3. Jeden człowiek wielka różnica
    • 4. Lojalność w drobnych sprawach ma ogromną wartość
    • 5. Szukaj mentorów
    • 6. Ćwicz odpowiednio, żeby się nie pomylić
    • 7. Ucz się od legend
    • 8. Sprzedawać siebie
    • 9 Dobrze wywarte wrażenie
    • 10. Linkedln oraz Facebook uścisk dłoni w nowej odsłonie
    • 11. Dopracuj swoje główne argumenty sprzedażowe
    • 12. Lepiej wykazać się pokorą, niż skazać się na upokorzenie
    • 13 Bądź sobą
    • 14. Zaufanie to podstawa
    • 15. Odkryj swój potencjał
    • 16. Świetny sprzedawca koncentruje się na kliencie
    • 17. Dbaj o dziecko, które jest w tobie
  • Wyobraźnia
    • 18. Wizualizacja sukcesu
    • 19. Putt jako sposób na przetrwanie
    • 20. Deszcz może wszystko poprawić
    • 21. Musisz mieć marzenie!
    • 22. Niech ci nie będzie tęskno do Miss America
    • 23. Przesuwanie linii celów
    • 24.Lista życzeń
    • 25. Fantazje inspirują rzeczywistość
  • Wytrwałość
    • 26. Abecadło determinacji każdy to potrafi
    • 27. Kto rezygnuje, ten nigdy nie wygrywa
    • 28. Inwestycja w postaci 10 000 godzin
    • 29. Współczucie i ciebie podniesie na duchu
    • 30. Entuzjazm tylko ty możesz go w sobie rozpalić
    • 31. O entuzjazmie raz jeszcze
    • 28. To nastawienie wyznacza górny pułap osiągnięć
    • 33. Zmień sposób myślenia, a zmienisz swoje życie
    • 28. Swoje pozytywne ja masz tuż pod palcami
    • 35. Zmartwienia zaprzątają nam głowę przedwcześnie
  • Niepowodzenia
    • 36. Nie ma lepszej szkoły niż szkoła przeciwności losu
    • 37. Przezwyciężyć strach przed odmową
    • 38. Pokonaj odmowę, zanim ona pokona ciebie
    • 39. Ci, którzy nie wiedzą, nie wiedzą, że nie wiedzą
    • 40. Powroty to nie żarty
    • 41. Tych słów się wystrzegaj
    • 42. Wyścig na szczyt
    • 43. Powątpiewanie w siebie jako źródło pewności siebie
    • 44. Przegrać kilka właściwych bitew, żeby wygrać wojnę
    • 45. Nie zgadzaj się na przegraną
  • Zwycięski krok
    • 46. Darowanemu mułowi w zęby się nie zagląda
    • 47. Najbardziej uważna publiczność
    • 48. Wprowadź się w trans
    • 49. Daj sobie luz
    • 50. Psychologia dołka
    • 51. Dobry wynik w krytycznym momencie
    • 52. Zapanuj nad niebezpiecznym dryfem apatii
    • 53. Odwaga to cię odróżnia od tłumów
    • 54. Świetne rzeczy świetnie się sprzedają
    • 55. Ufaj swoim przeczuciom
    • 56. Od braku wyrazu do fajności
    • 57. Pasja główna siła sprawcza
    • 58. Odnieś sukces jako indywidualista
    • 59. Internet jako skalpel sprzedaży
  • Kontakt
    • 60. Media społecznościowe. Nowy gigantyczny ośrodek sprzedaży
    • 61. W grupie interesów
    • 62. Pięćdziesiątka wcale nie musi być psychologicznym ograniczeniem prędkości
    • 63. Jak zarabiać na adeptach nowych technologii
    • 64. Sprzedaż w ukrytej kamerze
    • 65. Obsługa klienta w nowej cyfrowej odsłonie
    • 66. Obsługa klienta w epoce internetu
    • 67. Mackay 25 lista kontrolna. Przygotowania do spotkania sprzedażowego
    • 68. Nieodebrany serwis
    • 69. Jak wykorzystać Twittera do zwiększania skuteczności sprzedaży
  • Doskonałość
    • 70. Dążenie do doskonałości
    • 71. Sprzedaj się pracy marzeń
    • 72. Zakochaj się w swojej pracy
    • 73. Uczciwość
    • 74. Twój charakter powinien być najmocniejszym punktem twojej charakterystyki
    • 75. Sieci bywają różne
    • 76. Rewolucja na finiszu
    • 77. Nikt nie uważa, że jest przeciętny
    • 78. Poczucie własnej wartości jako atut
    • 79. Klub, do którego warto należeć
    • 80. Do sprzedaży potrzeba człowieka z krwi i kości
    • 81. Sukces w sprzedaży. Przepis na wyróżnienie
    • 82. Siedem czynników sukcesu
  • Myśli końcowe
    • Elitarna ósemka Mackaya (plus jedna pozycja dodatkowa). Lista książek o sprzedaży, które mogą odmienić twoje życie
    • Druga nota autora
    • Abecadło sprzedaży
    • Drugie Dziesięć Przykazań
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.