Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu - Onepress

Autor: Sanders Dan J.
ISBN: 978-8-3264-4493-7
stron: 212, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,15 zł (poprzednio: 40,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,72 zł)
ISBN: 978-8-3264-4493-7
stron: 212, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,15 zł (poprzednio: 40,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,72 zł)
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako "najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie" można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.
Sanders zachęca do tego, aby:
- traktować klientów jak partnerów,
- tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
- skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
- powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
- zmniejszać rotację pracowników,
- budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
- dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.
Osoby które kupowały "Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)