reklama - zainteresowany?

Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu - Onepress

Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu
Autor: Sanders Dan J.
ISBN: 978-8-3264-4493-7
stron: 212, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,15 zł (poprzednio: 40,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,72 zł)

Dodaj do koszyka Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu

Tagi: Obsługa klienta | Zasoby ludzkie (HR)

Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako "najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie" można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.

Sanders zachęca do tego, aby:

  • traktować klientów jak partnerów,
  • tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
  • skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
  • powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
  • zmniejszać rotację pracowników,
  • budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
  • dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.

Dodaj do koszyka Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu

Spis treści

Dodaj do koszyka Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.