Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsi臋biorstwa. Studia przypadk贸w - Onepress
ISBN: 978-8-3808-8079-5
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 14,66 z艂 (poprzednio: 17,25 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-2,59 z艂)
Studium przypadku (case study) to jedna z metod bada艅 jako艣ciowych, bardzo pomocna przy rozwi膮zywaniu problem贸w z zakresu zarz膮dzania. To szczeg贸艂owy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformu艂owania wniosk贸w dotycz膮cych jego przyczyn i rezultat贸w. Stosuje si臋 j膮 jako metod臋 edukacji mened偶erskiej, szczeg贸lnie w odniesieniu do nauczania marketingu, poniewa偶 pozwala skonfrontowa膰 wiedz臋 student贸w z praktyk膮 funkcjonowania przedsi臋biorstw oraz kszta艂tuje umiej臋tno艣ci analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studi贸w przypadk贸w dotycz膮 problem贸w marketingowego zarz膮dzania przedsi臋biorstwem. Ka偶dorazowo zosta艂y one poprzedzone teoretycznymi rozwa偶aniami odnosz膮cymi si臋 do kwestii omawianych w case study’s.
Praca jest przeznaczona dla student贸w kierunk贸w ekonomicznych i zarz膮dzania, a tak偶e dla mened偶er贸w przedsi臋biorstw i organizacji z r贸偶nych sektor贸w.
Osoby kt贸re kupowa艂y "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsi臋biorstwa. Studia przypadk贸w", wybiera艂y tak偶e:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 z艂, (12,90 z艂 -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- Oprogramowanie szyte na miar臋. Jak rozmawia膰 z klientem, kt贸ry nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpiecze艅stwa 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wp艂ywu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
Spis tre艣ci
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsi臋biorstwa. Studia przypadk贸w eBook -- spis tre艣ci
Wst臋p 7
Wojciech Grzegorczyk, Formu艂owanie strategii marketingowej przedsi臋biorstwa 11
Krystyna Iwi艅ska-Knop, Kamila Szyma艅ska, Innowacyjno艣膰 ma艂ej firmy jako determinanta jej sukcesu rynkowego 39
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwa艅 e-marketingu – kiedy jest szans膮, a kiedy zagro偶eniem? 65
Krystyna Iwi艅ska-Knop, Hanna Krystya艅czuk, Marketing w dzia艂alno艣ci podmiotów na rynku us艂ug gastronomicznych 79
Magda Kali艅ska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podej艣cie wieloaspektowe 107
Wioletta Krawiec, Kamila Szyma艅ska, Niekonwencjonalny sposób zaanga偶owania klienta instytucji kulturalnych na przyk艂adzie Teatru Lalek Arlekin w 艁odzi 123
Wioletta Krawiec, Anna Sibi艅ska, Strategia obs艂ugi pacjenta na przyk艂adzie niepublicznego zak艂adu opieki zdrowotnej 149
Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – b艂臋kitny ocean czy realne zagro偶enie? 175
Kinga Stopczy艅ska, Wykorzystanie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion 203
El偶bieta Jadwiga Biesaga-S艂omczewska, Doskonalenie umiej臋tno艣ci negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA” 225
Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technologicznym cyklu 偶ycia – na przyk艂adzie aktywnego lusterka dla motocyklistów 247