reklama - zainteresowany?

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - Onepress

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk
ISBN: 978-8-3808-8079-5
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,66 zł (poprzednio: 17,25 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,59 zł)

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Sprzedaż

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczÄ… problemów marketingowego zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem. Każdorazowo zostaÅ‚y one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszÄ…cymi siÄ™ do kwestii omawianych w case study’s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Spis treści

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.