Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo - Onepress

ISBN: 978-8-3264-4404-3
stron: 228, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Celem publikacji jest wskazanie, na co należy zwrócić uwagÄ™, przygotowujÄ…c pracowników do funkcjonowania w zróżnicowanym kulturowo Å›rodowisku, by zderzenie odmiennych poglÄ…dów, przekonaÅ„, systemów wartoÅ›ci, perspektyw postrzegania, schematów odczuwania, myÅ›lenia oraz wnioskowania nie prowadziÅ‚o do istotnych zaburzeÅ„ w obrÄ™bie procesu komunikowania siÄ™, a w rezultacie - do spadku efektywnoÅ›ci wspóÅ‚dziaÅ‚ania osób wywodzÄ…cych siÄ™ z różnych Å›rodowisk narodowych i kulturowych.
GÅ‚ówne z omawianych zagadnieÅ„ to:
- proces komunikowania się i jego modelowe ujęcia,
- efektywność procesu komunikowania się w organizacji,
- zarzÄ…dzanie w warunkach zróżnicowania kulturowego organizacji,
- kulturowy wymiar komunikowania siÄ™
- zależność kultury i komunikacji,
- szkolenia komunikacyjne - ich rola i zasady projektowania.
Osoby które kupowały "Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Doceni 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)