Komunikacja w kryzysie - Onepress

Tłumaczenie: Aleksandra O
ISBN: 9788301213404
stron: 244, Format: ebook
Data wydania: 2020-07-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Osoby które kupowały "Komunikacja w kryzysie", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Komunikacja w kryzysie eBook -- spis treści
Przedmowa 9 Część I. Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów 11 Wprowadzenie 13 1. Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy nienawidzić naszych ulubionych marek 15 2. Problem spadającego zaufania w obliczu fałszywych wiadomości 28 3. Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne 37 4. ,,To oburzające! To skandal!" Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych 50 5. ,,Chcę to mieć na już". Zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresowym 60 6. Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać 67 7. Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki 76 Część II. Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowym 87 8. Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem 89 9. Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem 98 10. Hydra mediów społecznościowych: zasady przejrzystości a zatajanie informacji w zarządzaniu kryzysem 107 11. Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte z działań antykryzysowych pięciu dużych firm 115 12. Kluczowa rola prawdomówności w zarządzaniu kryzysem i reputacją 132 13. Odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały 142 Część III. Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej 153 14. Reakcja mózgu na kryzys i przygotowywanie waszego zespołu na kryzysowe wyzwania 155 15. Co mają do powiedzenia influencerzy specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki 169 16. Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowywanie waszego zespołu 180 17. Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa 191 18. Od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu 201 19. Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze Scottem Guthriem 211 20. Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek 219 21. Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów) 227 Literatura uzupełniająca