Komunikacja w kryzysie - Onepress
ebook
Autor: Kate HartleyT艂umaczenie: Aleksandra O
ISBN: 9788301213404
stron: 244, Format: ebook
Data wydania: 2020-07-30
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)
Tagi: Komunikacja i negocjacje
Osoby kt贸re kupowa艂y "Komunikacja w kryzysie", wybiera艂y tak偶e:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 z艂, (12,90 z艂 -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- Oprogramowanie szyte na miar臋. Jak rozmawia膰 z klientem, kt贸ry nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wp艂ywu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpiecze艅stwa 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
Spis tre艣ci
Komunikacja w kryzysie eBook -- spis tre艣ci
- Ok艂adka
- Strona tytu艂owa
- Strona redakcyjna
- Spis tre艣ci
- Przedmowa
- Cz臋艣膰 I. Jak zrozumie膰 zmian臋 zachowa艅 klient贸w
- Wprowadzenie
- 01. Kopanie le偶膮cej marki: dlaczego uwielbiamy pa艂a膰 nienawi艣ci膮 do naszych ulubionych marek
- 02. Problem spadaj膮cego zaufania w obliczu fa艂szywych wiadomo艣ci
- 03. Komu mo偶na ufa膰? Wzrost popularno艣ci influencer贸w a聽podupadaj膮ce media tradycyjne
- 04. To oburzaj膮ce! To skandal! Jak zrozumie膰 nowe reakcje na skandale i聽z艂e聽wiadomo艣ci oraz rol臋 medi贸w spo艂eczno艣ciowych
- 05. Chc臋 to mie膰 na ju偶. Zarz膮dzanie oczekiwaniami klient贸w, kt贸rzy chc膮 otrzymywa膰 informacje w聽tempie ekspresowym
- 06. Profil trolla: kim s膮 trolle i聽jak聽je聽okie艂zna膰
- 07. 艢wiadomy konsument: problemy i presja przejrzysto艣ci marki
- Cz臋艣膰 II. Rola zmieniaj膮cego si臋 zachowania klient贸w w聽zarz膮dzaniu kryzysowym
- 08. Nowe wyzwania: jak zrozumie膰 wp艂yw zmieniaj膮cego si臋 zachowania klient贸w na聽strategie zarz膮dzania kryzysem
- 09. Co jest akceptowalne w聽czasie kryzysu? Jak odr贸偶ni膰 codzienne zadania od zarz膮dzania kryzysem
- 10. Hydra medi贸w spo艂eczno艣ciowych: zasady przejrzysto艣ci a聽zatajanie informacji w聽zarz膮dzaniu kryzysem
- 11. Kryzysy w akcji: lekcje wyci膮gni臋te z聽dzia艂a艅 antykryzysowych pi臋ciu du偶ych firm
- 12. Kluczowa rola prawdom贸wno艣ci w聽zarz膮dzaniu kryzysem i聽reputacj膮
- 13. Odpieranie ataku: dlaczego wasz zesp贸艂 ds.聽komunikacji musi by膰聽wytrzyma艂y
- Cz臋艣膰 III. Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej
- 14. Reakcja m贸zgu na kryzys i聽przygotowywanie waszego聽zespo艂u na聽kryzysowe wyzwania
- 15. Co maj膮 do powiedzenia influencerzy specjalizuj膮cy si臋 w komunikacji kryzysowej na temat zagro偶e艅 czyhaj膮cych na聽marki
- 16. Rola przyw贸dztwa podczas kryzysu oraz聽przygotowywanie waszego zespo艂u
- 17. Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawd臋 ma to znaczenie, a kiedy s膮 to tylko puste s艂owa
- 18. Od czego zacz膮膰? Ustalanie priorytet贸w w聽czasie kryzysu
- 19. Ujarzmianie t艂umu. Jak za艂agodzi膰 kryzys z聽pomoc膮 influencer贸w i聽zwolennik贸w: wywiad ze聽Scottem Guthriem
- 20. Rola technologii w聽zarz膮dzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykcyjnej, narz臋dzi social listeningu i danych z聽wyszukiwarek
- 21. Praktyczne porady, jak przygotowa膰, przeprowadzi膰 i przeanalizowa膰 wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec si臋 powszechnych b艂臋d贸w)
- Literatura uzupe艂niaj膮ca
- O Autorce
- Przypisy