Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem - Onepress

ISBN: 978-83-8088-892-0
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,83 zł (poprzednio: 17,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,62 zł)
Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej.
Autorzy omawiają interakcje jednostek samorządu terytorialnego z otaczającym je środowiskiem, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji społecznej jako elementu współpracy z mieszkańcami, technologii informacyjno-komunikacyjnych w realizacji zadań samorządu terytorialnego oraz roli tychże w budowie społeczeństwa informacyjnego.
Publikacja jest adresowana do władz jednostek samorządu terytorialnego (członków rad samorządów wszystkich szczebli, ale również ich władz wykonawczych), pracowników administracji samorządowej, studentów kierunków związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych budową społeczeństwa informacyjnego w Polsce.
Osoby które kupowały "Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem", wybierały także:
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- MS Project 2013 dla bystrzaków 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu 54,52 zł, (16,90 zł -69%)
Spis treści
Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem eBook -- spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym 11
-
- Samorząd terytorialny – na czym polega 11
- Po pierwsze prawo. Samorząd terytorialny w polskim systemie prawnym 13
- Relacje wspólnoty – wspólnota relacji 16
- Marketing terytorialny 27
Rozdział 2. Wirtualny samorząd 39
-
- W drodze do Matrixa 39
- Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej 51
- Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata 56
- Real na dziś – samorząd terytorialny w Internecie 62
- Dobór próby 62
- Zakres badania 63
- Termin prowadzenia badania 64
- Wyniki badania 64
- Podsumowanie wyników 67
- Pytania badawcze 69
- Wyniki badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP 69
- Udogodnienia zwiększające dostępność serwisów BIP jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego 70
- Spełnianie niektórych wymogów Rozporządzenia o BIP 71
- Podsumowanie badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP 72
- Interwencja, inwestycja i… problemy 73
- I co dalej? 78
Rozdział 3. Sprawozdanie z Matrixa 81
-
- Media społecznościowe – wejście do Matrixa 81
- Samorząd terytorialny w mediach społecznościowych 93
Zamiast zakończenia – czy warto uciekać z Matrixa? 103
Bibliografia 107
Załączniki 115
Spis tabel i rysunków 127