reklama - zainteresowany?

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem - Onepress

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem
ebook
Autor: Magdalena Kalisiak-Mędelska, Paweł A. Nowak, Piotr Król
ISBN: 978-83-8088-892-0
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,83 zł (poprzednio: 17,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,62 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

Tagi: Zarządzanie projektami

Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej.

Autorzy omawiają interakcje jednostek samorządu terytorialnego z otaczającym je środowiskiem, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji społecznej jako elementu współpracy z mieszkańcami, technologii informacyjno-komunikacyjnych w realizacji zadań samorządu terytorialnego oraz roli tychże w budowie społeczeństwa informacyjnego.

Publikacja jest adresowana do władz jednostek samorządu terytorialnego (członków rad samorządów wszystkich szczebli, ale również ich władz wykonawczych), pracowników administracji samorządowej, studentów kierunków związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych budową społeczeństwa informacyjnego w Polsce.

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

 

Osoby które kupowały "Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem", wybierały także:

  • Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • MS Project 2013 dla bystrzaków
  • Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

Spis treści

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym 11

    1. Samorząd terytorialny – na czym polega 11
    2. Po pierwsze prawo. Samorząd terytorialny w polskim systemie prawnym 13
    3. Relacje wspólnoty – wspólnota relacji 16
    4. Marketing terytorialny 27

 

Rozdział 2. Wirtualny samorząd 39

    1. W drodze do Matrixa 39
    2. Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej 51
    3. Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata 56
    4. Real na dziś – samorząd terytorialny w Internecie 62
      1. Dobór próby 62
      2. Zakres badania 63
      3. Termin prowadzenia badania 64
      4. Wyniki badania 64
      5. Podsumowanie wyników 67
      6. Pytania badawcze 69
      7. Wyniki badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP 69
      8. Udogodnienia zwiększające dostępność serwisów BIP jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego 70
      9. Spełnianie niektórych wymogów Rozporządzenia o BIP 71
      10. Podsumowanie badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP 72
    5. Interwencja, inwestycja i… problemy 73
    6. I co dalej? 78

 

Rozdział 3. Sprawozdanie z Matrixa 81

    1. Media społecznościowe – wejście do Matrixa 81
    2. Samorząd terytorialny w mediach społecznościowych 93

 

Zamiast zakończenia – czy warto uciekać z Matrixa? 103

 

Bibliografia 107

Załączniki 115

Spis tabel i rysunków 127

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.