reklama - zainteresowany?

Komunikacja marketingowa 2030 - Onepress

Komunikacja marketingowa 2030
Autor: Stępowski Robert
ISBN: 978-8-3635-6655-5
stron: 207, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,66 zł (poprzednio: 34,62 zł)
Oszczędzasz: 23% (-7,96 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa 2030

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Start-up

Wbrew skojarzeniem, jakie mogÄ… nasuwać siÄ™, myÅ›lÄ…c o 2030 roku, Å›wiat nie bÄ™dzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawiÄ… siÄ™ rozwiÄ…zania, które za jednym klikniÄ™ciem zdobÄ™dÄ… dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzÄ™dzi bÄ™dzie wymagaÅ‚ od nas, marketerów dużo wiÄ™kszego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy czÅ‚owiek, a nie grupa bÄ™dzie celem komunikatów reklamowych. Marka bÄ™dzie musiaÅ‚a odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego Klienta? Zarówno Autor, jak i jego rozmówcy sÄ… zgodni - w 2030 roku najwiÄ™kszy udziaÅ‚ w komunikacji marketingowej bÄ™dzie stanowiÅ‚ digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzÄ™dzi bÄ™dÄ… najbardziej rozwojowe, a które stanÄ… siÄ™ tylko chwilowÄ… modÄ…? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da siÄ™ przeÅ‚ożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogÄ… CiÄ™ przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciÄ…gÅ‚ej i dynamicznej zmiany.

Książka podzielona zostaÅ‚a na dwie części. W pierwszej z nich Autor opisuje aktualne trendy w marketingu, m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyÅ‚ania siÄ™ peÅ‚ny obraz trendów, które zmieniÄ… komunikacjÄ™ marketingowÄ… w latach 2016-2030.

Swoją wizją przyszłości dzielą się:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- WÅ‚odzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Å»órawski

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa 2030

Spis treści

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa 2030

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.