reklama - zainteresowany?

Komunikacja kreatywna. Jak by膰 dobrym m贸wc膮 i sprawnym rozm贸wc膮 - Onepress

Komunikacja kreatywna. Jak by膰 dobrym m贸wc膮 i sprawnym rozm贸wc膮
mp3
Autor: Marek St膮czek
ISBN: 9788361485223
Format: mp3
Data wydania: 2018-04-18
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 31,39 z艂 (poprzednio: 36,93 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-5,54 z艂)

Dodaj do koszyka Komunikacja kreatywna. Jak by膰 dobrym m贸wc膮 i sprawnym rozm贸wc膮

Tagi: Komunikacja i negocjacje

Umiej臋tno艣膰 dyskusji i przekonywania jest du偶膮 sztuk膮 Marek Str膮czek dzieli si臋 w audiobooku do艣wiadczeniem i przekonaniami, jak w rozmowie by膰 stron膮 dominuj膮c膮 i skutecznie przekona膰 kogo艣 do naszych pogl膮d贸w i racji. Wypowiedzi, kt贸re mo偶na wykorzysta膰, tak w prezentacji na forum jak i podczas rozm贸w biznesowych. Audiobook zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przyk艂ad贸w jak rozwija膰 indywidualn膮 lekko艣膰 m贸wienia, jak 艣wiadomie pracowa膰 nad umiej臋tno艣ciami werbalnymi, jak sta膰 si臋 kreatywnym i efektywn膮 rozm贸wc膮. Dzi臋ki informacjom tu zawartym staniemy si臋 bardziej wymagaj膮cymi s艂uchaczami, a gadaj膮ce g艂owy b臋d膮 musia艂y ust膮pi膰 miejsca warto艣ciowym m贸wcom stosuj膮cym tw贸rcz膮 komunikacj臋.

Dodaj do koszyka Komunikacja kreatywna. Jak by膰 dobrym m贸wc膮 i sprawnym rozm贸wc膮

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Komunikacja kreatywna. Jak by膰 dobrym m贸wc膮 i sprawnym rozm贸wc膮", wybiera艂y tak偶e:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miar臋. Jak rozmawia膰 z klientem, kt贸ry nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpiecze艅stwa
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wp艂ywu. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Komunikacja kreatywna. Jak by膰 dobrym m贸wc膮 i sprawnym rozm贸wc膮

Spis tre艣ci

[ERROR]

Dodaj do koszyka Komunikacja kreatywna. Jak by膰 dobrym m贸wc膮 i sprawnym rozm贸wc膮

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.