Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - Onepress
ISBN: 978-83-283-2799-3
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,95 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,95 zł)
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.
Za poÅ›rednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli siÄ™ z TobÄ… wÅ‚asnymi doÅ›wiadczeniami i wiedzÄ… z zakresu obsÅ‚ugi klienta, jakÄ… zdobyÅ‚ w ciÄ…gu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywnoÅ›ci. SiÄ™ga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na caÅ‚ym Å›wiecie. PamiÄ™ta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalajÄ…ce wypracować pozytywnÄ… postawÄ™ wobec klientów oraz... narzuconych przez zagranicznÄ… centralÄ™ procedur postÄ™powania, które nijak majÄ… siÄ™ do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić siÄ™ przed klientem trudnym. Wszystko po to, byÅ›cie obaj – Ty i Twój klient – mieli wyÅ‚Ä…cznie pozytywne doÅ›wiadczenia!
Osoby które kupowały "Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi eBook -- spis treści
Przedmowa autora (9)
Przedmowa konsultanta (13)
Podziękowania (15)
Rozdział 1. Bądź jak Tony Hsieh! Dlaczego obsługa klienta to klucz do sukcesu w biznesie każdej firmy? (19)
- Dziesięć przykazań kultury obsługi klienta według Tony'ego Hsieha (22)
- 1. Zadziwiaj swoją obsługą tak, by klient zawołał "Wow!" (deliver WOW through service) (22)
- 2. Poddawaj się zmianom i dąż do zmian (embrace and drive change) (26)
- 3. Baw się i bądź trochę dziwny (create fun and a little weirdness) (30)
- 4. Szukaj przygody, bądź kreatywny i miej otwarty umysł (be adventurous, creative and open-minded) (32)
- 5. Rozwijaj siÄ™ i ucz (pursue growth and learning) (34)
- 6. Twórz otwarte i szczere relacje poprzez komunikacjÄ™ (build open and honest relationships with communication) (37)
- 7. Twórz pozytywnie myÅ›lÄ…cy zespóÅ‚ i rodzinnÄ… atmosferÄ™ (build a positive team and family spirit) (41)
- 8. Rób wiÄ™cej za mniej (do more with less) (45)
- 9. Miej pasjÄ™ i determinacjÄ™ (be passionate and determined) (48)
- 10. Bądź skromny (be humble) (51)
- Podsumowanie rozdziału 1. Czy jesteś jak Tony Hsieh w obsłudze klienta? (54)
Rozdział 2. Koło zakupowe klienta. Jak klienci podejmują decyzje zakupowe? (59)
- 1. Zaciekawienie (interest aroused) (60)
- 2. Docenienie wartości (value appreciated) (61)
- 3. Jakie Twój klient ma alternatywy? (alternatives compared) (63)
- 4. Oszacowanie kosztów/ryzyka/zamieszania (costs/risks/hassel considered) (64)
- 5. Ocena warunków sprzedaży (terms considered) (66)
- 6. Pragnienie zakupu (desire to buy) (69)
- Trzy modele zachowaÅ„ (rzeczy, na które warto zwrócić uwagÄ™, aby lepiej rozumieć swoich klientów) (71)
- 1. ObserwujÄ™ i uwzglÄ™dniam zwyczaje klientów (71)
- 2. Kto jest kim w procesie zakupowym? (72)
- 3. Jak mogę zaoferować mierzalne korzyści moim klientom? (75)
- Podsumowanie rozdziału 2. Jak obsługiwać klienta od dostrzeżenia przezeń. Twojego produktu po jego zakup? (79)
RozdziaÅ‚ 3. Trening opiekunów. Jak pozyskiwać pozytywne doÅ›wiadczenie klienta? (85)
- Jak szkolić opiekunów klienta? (90)
- Model uczenia opiekuna klienta jakości obsługi (96)
- Jak przygotować opiekuna do nauki jakości obsługi? (97)
- Obserwacja pracy podwładnego podczas budowania pozytywnych doświadczeń klienta (99)
- UmiejÄ™tnoÅ›ci obsÅ‚ugi klienta, które opiekun powinien rozwijać przy pomocy szefa (99)
- Diagnoza odpowiedzialnoÅ›ci opiekuna klienta za jego rozwój w budowaniu pozytywnego doÅ›wiadczenia klienta (101)
- Informacja zwrotna jako kluczowa umiejętność szefa w budowaniu u podwładnego umiejętności pozyskiwania pozytywnych doświadczeń klienta (102)
- Podsumowanie rozdziaÅ‚u 3. Jak trenować z opiekunami klienta nowe umiejÄ™tnoÅ›ci, które zwiÄ™kszÄ… pozytywne doÅ›wiadczenie klienta? (109)
RozdziaÅ‚ 4. Postawy opiekunów. Jak motywować opiekunów do doskonaÅ‚ej obsÅ‚ugi klientów? (113)
- Jak motywować sceptycznego opiekuna klienta? (114)
- Praca z opiekunem, który bierze odpowiedzialność za swój rozwój i uczenie siÄ™ nowych umiejÄ™tnoÅ›ci w jakoÅ›ci obsÅ‚ugi (119)
- Podsumowanie rozdziaÅ‚u 4. Jak motywować opiekunów klienta? (125)
Rozdział 5. Potrzeba i prawdopodobieństwo zaangażowania. Jak ocenić zaangażowanie zespołu w obsługę klienta? (129)
- Trzy strategie szefa wspierajÄ…ce budowanie zaangażowania u opiekunów klienta (130)
- Po pierwsze, nie taki diabeł straszny (131)
- Po drugie, kto pyta, mniej błądzi (132)
- Po trzecie, słuchaj tak, aby zrozumieć (135)
- Na dodatek: docenienie (137)
- Podsumowanie rozdziaÅ‚u 5. Jak przekazać ludziom, czego od nich oczekujesz (i jak usÅ‚yszeć zwiÄ…zane z wdrażaniem nowych standardów obawy zespoÅ‚u)? (139)
RozdziaÅ‚ 6. Decyzja z góry. Jak dyrektywnie wdrażać standardy jakoÅ›ci obsÅ‚ugi? (143)
- ReguÅ‚y i priorytety wdrażania standardów jakoÅ›ci obsÅ‚ugi w Twoim zespole (149)
- Twoje wartości i cele w obsłudze klienta (150)
- Podsumowanie rozdziaÅ‚u 6. Dlaczego warto doceniać pracowników? (152)
RozdziaÅ‚ 7. "Kamizelki ratunkowe" - sześć praktycznych porad dla opiekunów. Jak oprzeć siÄ™ presji i manipulacji ze strony klienta? (157)
- "Pierwsza "kamizelka ratunkowa": asertywna odmowa w obsłudze klienta (159)
- Bufor I: docenienie (często nazywany "miodzio") (159)
- Bufor II: poszukiwanie rozwiązań (często określany jako pomost") (160)
- Druga "kamizelka ratunkowa": stawianie granic (162)
- Trzecia "kamizelka ratunkowa": poszukiwanie krytyki (164)
- Najczęstsze błędy i pułapki opiekuna klienta na etapie poszukiwania krytyki (165)
- Czwarta "kamizelka ratunkowa": zamglanie (165)
- PiÄ…ta "kamizelka ratunkowa": uprzedzanie krytyki (166)
- Szósta "kamizelka ratunkowa": zamiana oceny na opiniÄ™ (166)
- Podsumowanie rozdziału 7. Po co stosować "kamizelki ratunkowe" w niestandardowych sytuacjach z klientem? (168)
RozdziaÅ‚ 8. Typologia trudnego klienta. Jak radzić sobie z różnymi typami klientów sprawiajÄ…cych kÅ‚opot? (171)
- Typ 1. Klient "Krzyk" (171)
- Typ 2. Klient "Litość" (172)
- Typ 3. Klient "Wyższość" (173)
- Typ 4. Klient "Atak" (173)
- Typ 5. Klient "Szantaż" (174)
- Podsumowanie rozdziaÅ‚u 8. Jak radzić sobie z różnymi typami trudnych klientów? (174)
- Opiekun patrzy na siebie oczami klienta (175)
Apendyks. Plan budowania pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ klienta wspólnie z opiekunem (179)
- Plan budowania pozytywnych doświadczeń klienta (179)
Posłowie (181)
SÅ‚owniczek terminów używanych w dziedzinie obsÅ‚ugi klienta (185)
English summary (189)
Polecane książki (191)